23 Şubat 2020 Pazar

Bir küçük köpekçik vardı

 Bugün iyi ki yaşamışım dediğim bir pişmanlıkla geldim.Zaten tecrübe insanın hatalarına verilen isim değil midir?bugün kü aklımız olsa dünkü yaptıklarımızı yapmazdık peki dünkü yaptıklarımız olmasa bugünkü aklımız olur muydu?
Diyeceğim o ki pişmanlıklar iyidir.ileriki yaşamımızda yaşayacağımız daha büyük olaylardan korur.Bir hayvan sahiplenmek uzun zamandır aklımdaydı.Fakat hiç tecrübesi olmayan biri olduğum için  çok tedirgindim.Bugün  bir vesile ile bir yavru köpeğe göz kulak olmaya çalıştım ama kendi halinde sakince kafasına göre  yaşamayı seven ben için oldukça zor oldu.bunun  köpeğin küçük ve yabancı olması ile alakası elbette vardı  ama ben bir hayvan sahiplenecek nitelikte fedakarlık yapılabilecek özveriye sahip değilmişim.en iyisi konu komşunun kedilerini sevmek,sokaktakilere sür ve mama bırakmaya devam etmek ara sıra barınaklara uğramak.
Yaşam  göğüs kabarta kabarta yapabilirim demek değil yapabilmeyi denemektir.
Ve başarısız olduğunda açıp kollarını başarısızlığa 
Onu sımsıkı  sarıp yeni 
Çözümler üretebilmektir 
Kendini bilmek yada bilmemek 
Işte tüm mesele bu

8 yorum:

  1. Pişmanlıklar aslında karakterimizi besliyor, şekillendiriyor.
    O yüzden bazen bir pişman olmak gerekiyor yarın bin pişman olmamak adına :)

    YanıtlaSil
  2. tecrübelemişsiniz, ama köpeği atmadınız umarım... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok zaten yavru emanetti sonra sahibine teslim ettik:)

      Sil
  3. Hayvan sahiplenmeden önce sorumluluğu alıp alamayacağından emin olmak çok önemli. Ben köpek çok seviyorum ve arada ihtiyaç olduğunda arkadaşlarımın köpeklerine de bakıyorum; ama bunu sürdürebilecek birisi değilim. O yüzden kedim, kuşum ve balığımla yetiniyorum :) Hem yemek, su ve minimum malzemeyle yapılacak yuva tarzı şeylerle sokaktaki hayvanlara da yardımcı olabiliriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aynen kesinlikle aynı düşünüyoruz.:)

      Sil
  4. ah ya evet ben de severim özellikle köpüşleri ama evde bakmak başka bişi bakamam ben de, belki bahçeli evim olsaydı olabilirdi. sonunu ne güzel bitirmişsiin :)

    YanıtlaSil