18 Kasım 2023 Cumartesi

ne olurdum bilmem

 

İşler ters gittiğinde onlara eşlik etme.
geçen yazmıştım bisikletimin frenleri patladı nerede duracağımı bilmiyorum diye. kısa süren bir macera oldu. uzunca anlatmıyorum ama yaşamımda geri dönüp bakınca garip olarak hatırlayacağım bir anıydı. kafam dumanlıydı ve ben çok kendimde değildim.

kitap kulübüne geri dönmek zihnimin tüm parçalarını toparlıyor.

canım arkadaşlarım beni denize götürdüler ve zihnimi öylesine güzel tesellilerle doldurdular ki. üzülmem elde  değil.

sonbahar öylesine güzelsin ki. yağmur yağdı bolca kışlıklarımı çıkardım. önceden krem renklerde giyinirken bugünler vintage kazaklar hoşuma gitmeye başladı. bi kaç kazak aldım. 

suyumun içine İngiliz karbonatı atıp içiyorum. yüz yogasına başladım. sabahları sabah sayfalarını yazıyorum dedemin yasını tutamadan saçma sapan bir durumun içine girdiğim ve insanları soktuğum için kötü hissetim. ama çevremden öylesine güzel destek gördüm ki. ne kadar şanslı olduğumu anladım. insanların ne kadar kötü olabileceklerini gördüm. kötülüğün iyi insanların zihinlerinde var olandan daha büyük olduğunu anladım. iyi olsam da başıma kötü şeylerin gelebileceğini bir kez daha hatırladım.

paramı Euro olarak biriktirmeye başladım. Almancamı ilerlettim. İngilizce kitaplar okumaya başladım. hala yeterli değilim ama iyi bir gelişim gösterdim.

tamamen kendimi  vererek bir yemek yaptım ve güzel oldu mutlu oldum. işlerimi ayarlayıp yağlı boya kursuna gitmek istiyorum. eskiz defterime çizim yapmaya   devam ediyorum. programımı ayarlayıp bir kaç atölyeye yazılmak istiyorum.

bu ay çok ağladım. zaman durdu kaldı akmayacak sandım.

olumlu düşünmeye ve güzel niyetler ile hareket etmeye karar verdim. güzel para kazanıp bir güzel harcadım. dedemi özledim. öldüğünü unuttum. hatırlayınca tekrar üzüldüm. 

yaşam dolu bir aydı. yaşam bir tahterevalli gibiydi bende bir aşağı indim bir yukarı çıktım.

12 yorum:

  1. Hayatımızda bir şeyler yolunda gitmese ya da istemediğimiz bir şeye maruz kaldığımız zamanlar, aslında bize çok şey öğretiyor. Önemli olan geriye dönüp baktığımızda kendimize iyi bir ders çıkartıp gelecekte aynı hatayı tekrar etmemek sanırım. Ama bazen aynı hatayı tekrar da edebiliyoruz, insan olmanın zayıf noktalarından biri olsa gerek.
    Tam olarak ne yaşadın bilmiyorum ama umarım şu an çok daha iyisindir. Keyif almayı sevdiğin şeylere yönelmek iyi hissettirmiş olmalı. Fotoğraf karesinden denizin kokusunu, dalgaların kıyıya vuran sesini buradan alır gibi oldum.
    Sağlıcakla kal.
    Kucak dolusu sevgilerle…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel bir yorum çok teşekkür ederim sevgiler...

      Sil
  2. çok ağladın madem şimdi çok gül o zamansaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Başın sağ olsun.
    Kendini geliştirmen çok güzel. Umarım bundan sonrası daha iyi ilerler senin için.

    YanıtlaSil
  4. Son cümlene bayıldım, öyle de olmalı bazen; çünkü ilerlemek de böyle bir şey işte!

    YanıtlaSil
  5. Durmak yok tabi ki yola devam!

    YanıtlaSil
  6. Yaşam da tam böyle değil mi?? Sana iyi gelen şeyleri yapmaya devam o zaman...

    YanıtlaSil