30 Aralık 2019 Pazartesi

3 liraya Şairlere Tavsiyeler

Merhaba :-) bugün size düzenli olarak alışveriş yaptım BKM sitesinden bahsetmek istiyorum. Kapıda ödeme imkanı da olan bu site ara ara deli gibi indirim yapıyor. 3 TL kitap Günlerinden aldığım onlarca kitap kütüphanemiz zenginleştiriyor. “Her şey hakkında bir şey, bir şey hakkında her şey bil”Aforizması hayatımda en çok Benimsediğim söz. Bu yüzden İndirim zamanları adını sanını bilmediğim yazarların, yayınevlerinin  kitaplarını alıyorum. Çok seversem kütüphaneme, sevmezsem  de sevebileceğini düşündüğüm  insanlara hediye ediyorum. Hiç sevmezsem Pinterestten bir kaç fikir bulup onda kullanıyorum.Yani bir şekilde bir şeylere dönüşüyor. Sizde yeni şeyler keşfetmeyi seven biriyseniz o halde arasıra Bu siteye göz atıp, indirimli kitap alabilirsiniz.Buda 3 TL’ye aldığım Kitaplardan biri. Alman bir Şairin, şair olmak isteyen bir gence yazdığı, oldukça derin cümleler içeren mektupların yer aldığı kitap.
Ve Buda daha ilk sayfasında kalbime işleyen bir cümle.fark edemediğiniz şeyleri Fark etmenizi sağlayacak kitaplarla tanışmanız temennimle... Tavsiye: sıkılınca tavsiye edilen kitap okumak iyi gider. Fakat kimsenin bilmediği yazarları keşfetmek,onları insanlarla Tanıştırmak daha iyi gider :-)

5 yorum:

  1. Öncelikle bu siteyi bilmiyordum, öğrendiğim iyi oldu. Siteyi ziyaret edip kitaplara bakanınayım. Teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabaa!
    Son yazımda seni mimledim. ^-^

    YanıtlaSil
  3. heey, ben de sahaflarda bulduydum bunu, nefis kitap sahiden dee. rilke, büyükusta, duino ağıtleri diye kitabı da vaar :)

    YanıtlaSil
  4. Başlık harika olmuş 😀 Merak ettim bu kitabı.

    YanıtlaSil