23 Aralık 2019 Pazartesi

Tea journal

 Merhaba 😃 size  mektup arkadaşlığı günlerimden kalma bir şeyden bahsetmek istiyorum.Tea journal.Mektubla mektupla beraber gelen sallama çaylar bu işin olmazsa olmazdır. kuşburnu su papatyalısı rezenelisi her ülkenin kendine özgü karışımlı çayları. alelade bir teneke kutuyu kaplayıp üzerine çok sevdiğim bir desen olan kırmızı beyaz Ponchielli kumaşla dizayn ettiğim çay kutum Ve artık bir defterden yaptım çay günlüğüm İle çay gurmesi olmaya hazırım. akşam günün yorgunlu atmak için balkonda, otobüs yolculuğunu kısaltmak için otobüste, midemi rahatlatmak için yatmadan önce .. Çay iç, kalan paketleri günlüğüne yapıştır, hangi ülkeden geldiğini ve beğenip beğenmediğini yaz. Aslında içmeden önce paketin neyli olduğu hakkında tahmin yapabilir içtikten sonra karışımın neler içerdiğinin tahmin edebilir işi daha eğlenceli hale getirebilirsiniz.Fakat sıfır atık kararlarından sonra sallama çay içmemeye karar verdim. Onun yerine aktardan alınan Bitki çaylarını İnternette  satılan metal süzgeçlerin içine koyabilir veyada annenizin naif elleriyle diktiği pamuktan süzgeçleri Kullanabilirsiniz.Ya da  Leyla ile mecnun da İsmail abinin dediği gibi “her şeyi salla, ama çayı demle.” En iyisi demli alın ve bir çay demleyin.Tea journal Bahane, çay şahane.

3 yorum:

  1. harika duruyor! çok sevdim bu fikri. teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir düşünce, sevdim. :) Bence mektup arkadaşlığı insana birçok farklı şey katıyor. Yeni yeni düşünceler, duygular ve hisler. ^-^

    YanıtlaSil
  3. çok güzel düşünce. çok da şirin olmuuuş :)

    YanıtlaSil