25 Kasım 2019 Pazartesi

Iyilik fikirleri #4 kitap hediye et

Kitap okumak gözleri  açık  rüya  görmekse kim birine rüya  hediye etmek istemez ki? Birine yeni bir dünya bir bakış  açısı vermek istemez misiniz?
 Yurt dışında buna benzer uygulamalar var.Bookcrosing veyada Kitap dostum.fakat bahsettiğim bir çocukluk arkadaşınıza ,lisedeki öğretmeninize,eski mahallede ki komşunuza,köy  öğretmenligi  yapan birine,semtinizdeki ilk okula velhasil kelam birine kitap hediye edin.Birine iyilik  etmenin o güzel  tadına  bir kez daha varın.Bir kalem bir kitap dünyayı değiştirebilirse hadi sizde bir fitil ateşleyin.Iyilik yapın  ve balığa  bir mısra  okuyun.
"Nasıl yaşayacağım ey deniz senden uzak
Yanıp sönüyor gözlerimde fenerin
Uyuyor mu limanda her gece sallanarak
Altından çivilerle çakılmış gemilerin?
Ya da sevdiğiniz  bir kitabı  kütüphaneye  bağışlayın.Onu Gezgin kitap ile seyahate çıkarın.Varsın  sizin göremeyeceğiniz  yerleri kitabınız  görsün !
Ama ne olursa olsun okumaktan,sevmekten ve inanmaktan vazgeçmeyin!

7 yorum:

  1. Kitap hediye etmeyi severim, rüya hediye etme benzetmesini çok sevdim :))

    YanıtlaSil
  2. evet evet severim ben deee özellikle ihtiyacı olan okullara kütüphanelere göndermeyi. hep çok güzel yazıyon sen seni okumak içimi huzurla dolduruyooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ne güzel bir yorum yapmışsın deep ama ben cevap vermemişim simdi fark ettim:)

      Sil
  3. Çok güzel bir fikir. :) Ben çok sevdim. Özellikle içinde kitapların olması beni ayrıca mutlu etti. ^-^

    YanıtlaSil
  4. Zaten okunmuş kitapları evde bir köşede bekletmek anlamsız geliyor bana , okuduktan sonra hediye etmek paha biçilemez :) Hatta hediye ettiğin kişi kitabı okuduktan sonra , kitap hakkında sohbet ayrı bir zevk verir. O da gider başkasına hediye eder miss gibi :)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba Nasılsınız ? Blogunu beğendim ve takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz yeni açtığım blogumu takibe alırsanız çok mutlu edersiniz beni.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil