9 Kasım 2019 Cumartesi

sevgili 10 yaşımdaki halim


                                     



sevgili 10 yaşındaki halim elinde ki mektubu sana gelecekten yazıyorum.hey endişlenmene gerek yok!bu oldukça normal bir durum.uçan arabalar,ekolojik şehirlerin içinde yaşayan insanlar geçmişteki hallerine yazı yazmayı hatırlarına bile getirmiyorlar.Anı kavonazları ile geçmişlerini canlandırıp tatlı bir hayale kapılıyorlar.Fakat ileri görüşlü ben bu muhteşem yaşamım arasında sana yazmak istedim.Fakat bu bir sır büyüklere bahsetme.Her şeyi bildiklerini düşünen büyükler  yalan söylediğini ya da aklını kaçırdığını düşenebilerler.evet o zaman başlıyoruz.
  şu an boyunu pek takmadığını biliyorum.ama yinede sütünü iç ve egzersiz yap.zira 21 yaşına gelip 1.54 boyun olunca yaşam senin için zor olabilir.kitap okumayı çok sevdiğini fakat kütüphaneye gitmeye üşendiğini biliyorum.Üşenme atla bisiklete ve git kütüphaneye.Ama bir ondan bir bundan okuma her yaz bir ülkenin klasiklerini oku.Bu yaz çok sevdiğin rus klasiklerini bitir.
evimizin önündeki salıncakta daha çok sallan.Ve doyasıya o güzel şeftalilerden ye.Çünkü evimiz yıkılacak ve yerine bir apartman yapılacak o güzelim salıncak gidicek şeftali ağacı sökülecek. hepsi sadece anı olarak kalacak.ama üzülme apartmanımızın da güzel bir bahçesi var.Ve evimizin arkasında ki yeni dünyalar hala çok lezzetli.
bir bakalım.Bir yıl sonra bir kameran olacak olabildiğince çok fotoğraf çekil ve sakla.
Mahallede Akşam ezanına kadar oyna.Dersleri pek sallama ne de olsa sınıfı geçersin.Her zaman 100 almana da gerek yok.
annemin seni sürüklediği komşu günlerine koşarak git.Gelecekte pek böyle şeyler yok.
Hugo ve tolga abiye ulaşıncaya kadar ara!İlerde çok hava atarsın.
ilkokul ögretmeninin Turgut hocanın kıymetini bil.Ve sor ona.Öğren ondan şimdi onu öylesine özlüyorum ki.Ve rica etsem benim için onunla çekildiğin fotoğrafı saklar mısın?şu an onu bulamıyorum.
Annen ne derse desin.Bir ördek edin.Ve köpeğimiz behzatla daha çok vakit geçir.
insanlara gelince her zaman iyi ve kötüler var.Sen yinede onları sevmeye ve onlara inanmaya devam et.Harika biri olacaksın.
Birde boşver"meybuz yeme" annem haklı çünkü o meybuzlar sadece boya dolu.:)
kendine dikkat  et.
sevgilerle 21 yaşında ki halin.


12 yorum:

  1. Gülümseyerek okudum, Bayağı eğlenceli olmuş:) Öneri olarak meybuz yeme diyorsun. Bırak be yesin çocukluğunu yaşasın aşırıya kaçmadan. Ondan çok daha kötü gıdalarla beslenecek garibi. Gdo'lusunu mu ararsın, hormonlusunu mu. Belki o meybuz çok masum kalacak on sene sonra:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demii yetişkinlere göndermeler yapıp sonunda tam bir yetişkin gibi yeme demişim.pek ironik

      Sil
  2. Ben bile kendimi o şeftali ağacının orada hissettim yazını okurken. Çok güzeldi, duyguluydu, anlamlıydı. :') Hugo ve Tolga Abi. Ben de çok arardım ama bir türlü bağlanamazdım. Ne çok severdik. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle güzel bir mim için teşekkür ederim. çooook keyifle yazdım

      Sil
  3. güzel blog paylaşım için thanks

    YanıtlaSil
  4. yine yine çok sevimli anlatıyon sen yaaa şeftali bahçeden başlayarak hepsine sırıttım çok tatlı bir dilin var senin meybuz pekiiii :) hugooooo :)

    YanıtlaSil
  5. Hep arayıp bir türlü ulaşılamayan hugo sende de varmış. :) Tatlı hikayeler bunlar, geçmişimizdeki parçalar hep bir mektup kadar uzakta olsa da kırgınlıklarda satırlarda..

    YanıtlaSil
  6. Bugün pek çok blog yazısı okudum ve içlerinde en çok heyecanlandığım kesinlikle bu oldu :) Kategorik olarak "mim" diye geçiyor, ama bu yazı temasını başka blogger'lar da mı uyguladı yoksa senin özgün fikrin mi? İlk defa sende görüyorum. Sevgili 10 yaşımdaki halim... Çok güzelmiş :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki ay oluyor, artık buna bir cevap vermek ister misin? :)) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

      Sil
    2. Senin blogunda yazdım cevabı çok üzgünüm bu kadar beklettiğim için:((

      Sil
  7. Okurken bir tek benim mi gözlerim doldu? :( Ne güzel yazmışsın, yüreğine sağlık...^^

    YanıtlaSil