23 Kasım 2019 Cumartesi

Bir küçük Nakış meselesi

Uzun zamandır  beynimde dönen  bir plan vardı. Şöyle  bir  kasnak alayım  efendime söyleyeyim  naif naif ince fikirlerimi işleyeyim.:)Şaka  bir yana Cuma günü  Bimde bir indirim varmış  ve bende bu kasnağı  gördüm dedim şunu  yapsam duvara assam ne yakışır  kütüphaneme.
Ilber ortaylı bir kitabında  arkadaşlarımızın bütün  fikirlerine katılmak  onların  yaşam  stillerini onaylamak zorunda  değiliz  onlar bize bir şeyler  kattığı  müddetçe  bunun önemi yok tarzı  bir şeyler  diyordu.bu zaten bende var olan bir  düşünce  sistemiydi.Bunu okuduğum kitaplarda  gittiğim  mekanlarda hep yaparım. Bu stil  hobilerimede sıçradı. Yani yaşamımın kıyısında  köşesinde  bir yerlerde dursun.Elinde ip kasnak yaşam  sürmem  zaten ama bir bakalım  neymiş  bu iş  diye Türk  filmlerinde pencere önünde  nakış  yapan  kızlara  döndüm. Yağmur  usul usul yağarken  açtım  bethoven 'ın  9.senfonisini inişli  çıkışlı  çalarken  orkestra ve yağarken  yağmur  yaşadığımı  hissetim.Var mı  bundan güzeli?
Size tavsiyem arayın mutluluğu !her zaman aynı  yerde değil ama!bazen 1 sokak ötede  bazen 1 durak  önce  de.Bazen bir kitap arasında  bazen bir ekmek kokusunda.Bazen 1 fırça  darbesinde bazen bir dikiş  hareketinde.Bazen de en olmayacak yerde Bimde.:)

3 yorum:

  1. Bime baksam acaba var mıdır hala. :) Benim de yapasım geldi görünce. Böyle hobiler insana çok iyi geliyor, mutlu hissettiriyor. Mutluluk ufak şeylerde gizli bana kalırsa. ^-^

    YanıtlaSil
  2. bim'de kasnak satılıyor muymuş... hiç görmemiştim. bizim bim'e neden gelmiyor böyle şey anlamıyorum.:D
    iğne işi zevklidir, dinlendirir. bi de klasik müzik ve yağmur. film gibi bi şey oldu.:)

    YanıtlaSil
  3. eveeet eveet ne güzel söledin yaa. bime hep gidiyom görmediydim kasnak hımm bi sorayıım :)

    YanıtlaSil