3 Kasım 2019 Pazar

olmak yada olmamak


nokia 3310 tumblr ile ilgili görsel sonucu
güzel bir hafta sonu olmasını ümit ederken ansızın "bunlar başkalarının başına gelir hi hi" dedigim o absürt kara komedilerden birinde buldum kendimi.Aceleyle arabaya binerken cebimden telefon düşmüş ışık hızıyla geri dönmemize rağmen bulamamış önce derin bir umutsuzluğa kapılmış sonrada biraz araştırmayla rahatlayıp bir çözüm bulamamışım.Yaşamım çok sevdiğim bir  film olan truman show gibi bir show olsaydı koltuktan izleyenler bir güzel eğlenir ve reyting artardı en azından fakat kendi dünyasında yaşayan biri olarak neden beeeeen diye haykırmamak işten bile değil işin komik tarafı şuan  ablamın yurt dışından aldığı laptopla yazmak oldukça zor çünkü olmayan harfler için mesela i mesela ö mesela ç noktalama işaretlerini kullanarak yazmak zorunda kalıyorum ki buda ayrı bir dikkat ve beceri istiyor.Yinede öğrendiğim bir kaç bilgiyi sizinle paylaşmak isterim.Iphone olanlara lafım yok "telefonum bul" ile bulsunlar tellerini.Benim lafım çilekeş ve bir o kadar sabırperver Androıd kullanıcılarınaGoogle  cihazımı bul ile telinizin yerini tespit edebilir e devletten kayıp ihbari verebilir.Yine google hesabınızla telefonunuzdaki hesaplarınızı kapatıp güvenle yaşamınızı sürebilirsiniz.Ha birde cihazınızınn İmei numarısını bir yere not emekte fayda var.O ne diye sorarsanız IMEI numarası her bir cihazın kimlik numarası olup tek ve benzersizdir ve 15 haneden oluşur. Cep telefonda *#06# tuşlayarak telefonun seri numarasını (IMEI numarası) tespit edilebilir.
yada en iyisi bir ıphone alın.
Yada daha iyi bir fikrim var!
nokıa 3310 yere düşürseniz dönüp kimse almaz bütün bu işlerle uğraşmak yerine yılan oynarsınız.

9 yorum:

  1. Telefonunu kaybetmene çok üzüldüm. Önemli bilgileri not etmekte gerçekten fayda. Aynı şey geçtiğimiz hafta kız kardeşimin başına geldi desem sana. Yolda arkadaşları ile yürürken çantasına koyduğunu sandığı telefonunu, yapraklarla dolu olan kaldırımda yürürken yere düşürüyor. Ve iki gün boyunca yaprakların arasında telefonu aradılar fakat bulamadılar. Kız kardeşim yurt dışında üstelik. :( Onun da telefonu samsung'tu. Telefonumu bul uygulamasına baktık fakat internet bağlantısı olmadığından yerini tespit edemedik buradan. Başlarda biraz üzüldük fakat cana gelmesin de mala gelsin dedik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı kaderi paylaşdığım insanların olmassına üzüleyim mi sevineyim mi bilemedim

      Sil
  2. heeey mimledum senuuuuu hihihi :)

    YanıtlaSil
  3. Hem yılan oynayabiliriz 3310 la☺️

    YanıtlaSil
  4. ben de bi hafta telefonsuzdum akıllı telefonlardan hiç hoşlanmadığım için tamir parası ödeme dışındaki her şey güzeldi.

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlı bir kapanış olmuş :) Ama telefonunu kaybetmene üzüldüm tabi. Cana geleceğine mala gelsin demek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen insana tecrübe oluyor böyle talihsizlikler

      Sil
  6. Merhabaa,
    En son yazımda mimledim seni. Uygun zamanında yaparsan çok mutlu olurum. :)

    YanıtlaSil