27 Ekim 2019 Pazar

Koydum Fikirlerimi önüme#2


Evet hayat ne umdum ne buldumlarla dolu.Bu yıl yapmayı planladığım çoğu şey hala yığılmış bir kenarda dokunulmamış bekliyor beni.Hiç aklımda yokken bir arkadaşımın babasının tavsiyesi ile yeterli hukuk bilgisine sahip olmak adı altında açık öğretimden Adalet okumaya karar verdim.Madem hukuk okuyoruz Ütopyalar Distopyalar hukukla ilgili kitaplar derken çoğu şeye ilgimi bırakmıştım.Benim en büyük hatam bu bir türlü  paralel götüremiyorum bir çok işi.
Kamera aldım gelsin yarışmalar gitsin fotolar diye su an nereye koyduğunu bile hatırlayamıyorum.Sürekli bir dağınıklık bir boş vermişlik hali kendimle ne yapacağımı bile bilemiyorum.Yaşamının en yaşam dolu zamanları bir umursamazlığın pençesinde kaybolup gidiyor.Velhasıl koydum fikirlerimi önüme hepsi yok olmuş 

4 yorum:

  1. Bazen bu durumda ben de oluyorum. Aynı şeyler bana da oluyor. Yani yalnız hissetme kendini. ^-^ Önemli olan senin bu durumu fark edip bir an önce müdahale girişiminde bulunman. Seni mutlu edecek, motive edecek şeylere yönelmen. Genellikle ben böyle yapıyorum ve işe yarıyor. :)

    YanıtlaSil
  2. ben de bazen çok maymun iştahlı oluyorum bi şeye heveslendiğimde daha fikir aşamasındayken bezip vazgeçiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Aynen 😕niye böyle oluyor ki😤

    YanıtlaSil
  4. amaaan boşver takma kafanaaa :)

    YanıtlaSil