7 Aralık 2020 Pazartesi

düşük modlu bir yazı

Antalya oyuncak müzesi kaptan odasından bir kare

Yazma dürtüsü gelmese bile bir kaç satır karalayayım diyorum.

Alınan tedbirler kapsamında okullar uzaktan eğitime geçmişti. Fakat hiç bir korunmanın olmadığı ve  zorunlu bir eğitim bile olmayan okul öncesi devam etmişti.daha sonra 13 günde  kez karar değişmiş ve okulların kapanması illere göre alıncak kararlara bırakılmıştı. Nihayetinde ilimizde devlet okulları uzaktan eğitime geçmiş özeller devam etmişti. En nihayetinde bir şekilde bizim okulda uzaktan eğitime geçti. Evde olduğumuz için mutluyum. Bu hafta zaten vize haftasıydı. Çok iyi denk geldi işin garip tarafı zamanımı verimli kullanmak için çabalasam da içimden hiç bir şey yapmak gelmiyor. Bir kaç virüslü ile temaslı olduğum için kendimi ailemden izole ettim. Evde maske eldiven enva-i çeşit yağlar,bal,çörek otu ,sirke bir ara ateşim çıktı bir öksürük tuttu ama annemin yüksek gayretleri sonucu şimdi iyiyim

Yaklaşık 6 yıl önce ciddi bi kayak kazası geçirmiştim. Yüksekçe bir tepeden kardeşimle kayarken bir taş yüzünden önce havalanmış sonra o taşın üstüne düşmüş kardeşim de benim üstüme düşmüştü. Orada bembeyaz karın altında yatarken ilk düşündüğüm yaşamımızın nasıl beklenmedik ve inanılmaz bir şekilde değişebileceğinin farkına varmıştım. Ya kalkamaz ve bir daha yürüyemezsem. Yaşamım nereye evrilecek gerçekten kısa bir an yaşamımda ki o güzel anlar gözümün önünden geçti. Sonra beni kucaklamış en yakın hastaneye götürmüşlerdi. Omurgamda  küçük bir çatlama ile atlatmış 10 gün hiç hareket etmeden yatmıştım. Bir daha kar tatiline gitmedim. Kar görünce içten içe bir sıtma bir mide bulantısı tüm vücudumu ele geçirir oldu. Neyse ki Antalya’da çok çaba göstermediğiniz  müddetçe kar görmüyorsunuz. Şimdi ne oldu da bu anı anımsadım bilmiyorum.  

Beynimin içi bir çocuk kitabında yazılmış bir şiir gibi. Kitabın adı evden 3998 kilometre ötede gibi bir şeydi.3 yıl önce almış kitabı okumuş son sayfasına şehrimi yazmış ve kitabı bir arkadaşıma postalamıştım. Kitabı seyahate çıkarmış kendimce travel book yapmıştım. kitap şu ana değin  4 el ve 4 şehir değiştirdi. Şu an nerede hiç fikrim yok en son İzmir-İstanbul arası yolculuk yapmıştı. Neyse umarım verimli bir gün geçiririm,geçiririz.

 

 


10 yorum:

  1. Hiçbir işe yaramayacak olsa da şunu biliyorum demek isteyeceğim şeylerden biri şu düğümleri öğrenmek olabilirdi herhalde ki bunu da az önce fotoğrafa bakınca keşfettim :)

    Zor bir bekleyiş, dilerim sadece beklemekten ibaret bir süreç olur. Dilerim sağlıklısındır ve virüs bulaşmamıştır.

    Şiiri sevdim :) Pek gördüğüm bir şey değil şekilli şiirler; insanda yazma hevesi uyandırıyor :)

    Her şeye rağmen neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel dilekleriniz için teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Aynı haller bizde de var.. yaZayım diyorum yazamıyorum . Virüs zaten başa bela.. ayaklı dezenfektan oldum psikolojim bozuldu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayaklı dezenfektan tabiri ne ilginç:) bir tabir

      Sil
  3. Yazmamak da kayak kazası sonrası kaymamak gibi bazen uzattıkça senden uzaklaşan bir tutum olabiliyor.. Zorla diyeceğim ama bilmiyorum, ne iyi geliyorsa bu dönemde..

    YanıtlaSil
  4. bazen karşılaştığımız olumsuzluklar daha çok yaşadığımızı hissettiriyor.. ama hep bir tedirginlik hali..

    YanıtlaSil
  5. heey aman dikkatli ooool yaaaa, son paragraftaki fikri çok sevdim,ü çokoş düşünce, aklımda olsun, uygulayabiliriim, saoool :)

    YanıtlaSil
  6. Aslında yaşadığımız her ana şükretmemiz gerekiyor. Hayatımızda bizi karşılayan olumsuzluklar bile bazen güzel şeylere kapı aralayabiliyor. Dilerim güzel, neşeli günler seninle olur.
    Antalya'ya birkaç günlüğüne gitmiştim. Oyuncak Müzesi'ni gözden kaçırmışım. :')

    YanıtlaSil
  7. Geçmiş olsun, kitap fikri çok hoşmuş..

    Bu aralar hepimiz virüs nedeniyle oldukça tedirginiz maalesef, birde üzerine kasvet binince insanın hiçbir şey yapası gelmiyor... :(

    YanıtlaSil
  8. Merhaba hocam. Bloğunuz çok güzel. Yayınlarınızı beğenerek okuyorum.bende sizi bloğuma beklerim.

    https://yusufakmann.blogspot.com/

    YanıtlaSil