8 Ağustos 2021 Pazar

Bu kırgın karanlığı bir ışıtalım ilkin

Bu kırgın karanlığı bir ışıtalım ilkin
Yeniden şehirler kuralım şimdikilerine benzeyen
Baştan başlayalım susamlara ekmeklere denizaşırılarına
-Turgut uyar

Bazı şeyler geri dönülmez bir biçimde değişti. Herkes için bu denli köklü bir değişiklik oldu mu bilemiyorum. Ama düşünen, anlamaya çalışan şu yada bu şekilde doğruyu ve iyiyi arayan, propaganda ve provokatörlerden uzak  kendi aklı ile gözlem yeteneğini birleştiren kişilerde karşı konulmaz bir iç görü devrimi yaşandı. Medyanın zaten yönlendirildiğini biliyorduk. Doğal afetler karşısında önlemlerimizin zaten yetersiz olduğunu elimizde ki imkanları çeşitli yozlaşmalarla yok ettiğimizi zaten biliyorduk.  Fakat bunu bir bilgi tanesi olarak beynimizde taşıyorduk. Bunu hiç yaşamamıştık.
Bu bilgi gerçekte neye benzer? zihnimizin odalarında kıvranmış duran bu şey gerçekte nasıldır görmüş olduk. 


Üzgünüm. Çok üzgünüm. sizin için ne yapabiliriz diyen arkadaşlarım oldu. El birliği halkın desteği ile bir çok şey halloldu. Bize kalan iki şey zannımca.
 Birincisi doğayla barışık bir yaşam süren bir insan olmak ikincisi doğayla barışık bir hayat sürmemizi sağlayacak bir sistem için çabalamak.

1 yorum:

  1. İkisini de yapıyorum ama yetmiyor :,(
    Dün anneme dedim ki bitti bu ülke bitirdiler.. Annem dedi ki bu ülke bitmez korkma devran döner hep döndü, bir tak ettiği nokta vardır herkes için, insanlar alyanslarını satar da birlik olur, geçmişte oldu, yine olacak sadece o tak etme noktasına gelemeyenler var onları bekliyoruz.
    Onun bu umuduna inanmak istedim ama yapamadım. Yanlış olan belki de hepimizin kendi küçük dünyalarımıza çekilmiş olmamız, ben elimden geleni yapıyorum diyor kabuğuma çekiliyorum. Benim gibi milyonlarca insan da aynısını yapıyor. Birbirimizden habersiz. Halbuki birlik olabilsek….
    Siz yeni nesili uyutamayacaklar daha fazla. Sizler daha bilinçlisiniz çevreye insan haklarınA ama siz de sabırsızsınız belki bu da iyi bir şey çünkü sabrede ede bu hale getirdik biz…

    YanıtlaSil