21 Temmuz 2019 Pazar

Kozmopolit Bir pazar

Bu pazarı en çok tanımlayan kelime.Endonezya ve Malezyadan misafirlerimiz gelmişti.Babamın işi dolayısıyla zaman zaman oluyor böyle güzellikler. Bir kaç gündür bizdelerdi.Bugün gitmeden bir kahvaltı hazırlamak istediler ve sonuç bence mükemmeldi. Yumurta bildiğimiz yumurta.ama ben tek porsiyonluk bu halini çok sevdim.Onlar bu haline inek gözü anlamına gelen bir şey diyorlarmış.Biri kızarmış pirinç,bir diğeri soslu pilav,ve en sevdiğim hafif şekerimsi tatlı tavuk kızartması... Onları uğurladıktan sonra odama çekildim.Birde ne göreyim.2 mektup 1 kartpostal.Onca misafir telaşının arasında farketmemişim mektuplarım gelmiş beni iki gün beklemiş 😊.
Potcrossing gerçekten bir mutluluk sebebi.Hemde hiç beklemediğin anlarda.kesinlikle herkese tavsiye ederim.böylelikle farklı dostluklar kurup ,ilginç bilgiler ediniyor insan.Ve son olarak bu hafta okuduğum kitap mucizleri saymak
Dahi küçük bir kız çocuğunun annesi ve babasını kaybettikten sonraki hayata tutunuş çabasını anlatıyor.kitap ile ilgili fikirlerimden ayrı bir yazıda bahsederim.Bu arada doğum günümün üstünden bir ay geçmiş ben hala 21 bitmeden yapacak 21 şey listemi yazamamışım.Gerçekten hızlı bir yıl .Varsa fikirleriniz paylaşırsanız sevinirim... Daha nice kozmopolit günler diliyorum efendim.Sağlıcakla kalın...

2 yorum:

  1. Okumayı çok isterdim dediğin bir kitabı oku bence ☺️

    YanıtlaSil
  2. Hoş bir sabah kahvaltısı olmuş. Yazını okuyunca beni de bir anıma alıp götürdün. Bize de Malezya'dan arkadaşlarımız gelmişti. :)

    YanıtlaSil