14 Ağustos 2020 Cuma

ben kimim,ben nerdeyim

 Pin on Your name
bazen takılır dilime der dururum ben kimim ben nerdeyim.
bazen hiç gitmediğim diyarlara aitmiş gibi hissederim.
hiç görmediğim insanları özlerim.
bazen hiç düşünmeden yaşar,çokca korkar.pek çok kararsız kalırım.
hep sorarım ben kimim ben nerdeyim
hafta sonu dgs sınavına girdim perşembe günü  çalışacağım özel okulla konuşmak  için gittim.
ne istiyorum ne ara çocuk gelişimci oldum hep bu muydu istediğim yoksa ben istemeyi  bilir miyim bilmiyorum.bu sistemin yarış atı psikolojisinin en sıkı düşmanıydım girmek istemediğim bir yarışta kayıp mı ettim yoksa girseydim kendimi mi kaybederdim bilmiyorum.tembellik yapmadım hep okudum  öğrenmek için uğraitım bana verilen sorumlulukları yerine getirdim sevdiğim işi yapacağım ve bir gün bile çalışmış olmayacağım dedim.sokakları süpürmem söylenirse öyle güzel süpüreceğim ki  Micheangelo’nun resim yaptığı, Beethoven’ın beste yaptığı veya Shakespeare’in şiir yazdığı gibi.  Martin Luther Kingin sözü gibi O kadar güzel süpürün ki, gökteki ve yerdeki herkes durup, burada dünyanın en iyi çöpçüsü yaşıyormuş desin.”
hadi bakalım neler gelecek başıma...

9 yorum:

  1. emeklerinin boşa gitmediği yarınlar seninle olsun :)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. sistem öyle kuvvetli ki ondan kaçmaya çalışsak da yine onun içinde buluyoruz kendimizi. eğitim sisteminin berbat olduğunu düşünüyor ve herkesin istediği ve mutlu olduğu işi yapması gerektiğini savunuyorum ben de hala. hayal ettiğim bölümü tercih ettim pişman da değilim ama iş bulabiliyor muyum tabi ki hayır, akademi desen çok çok zor çünkü sadece benim başarım ve azmim yeterli olmuyor bu konuda çok farklı durumlar söz konusu. yine de her şeye rağmen hayal ettiğim şeyin peşinden gitmeye devam ediyorum. ve biliyor musun bazen koşullar öyle zorluyor ki ben de düşünüyorum gerçekten gerçekten istediğim bu mu veya çok mu hayal kuruyorum diye. çok şeyler düşünüyorum ben de. hakkımızda hayırlısı olsun diyelim böyle düşünmek de rahatlatıyor insanı bir nebze :)

    YanıtlaSil
  3. Ne tatlı diye okudum. Daha yolun başı.. :) açık olsun aydınlık olsun yolun!

    YanıtlaSil
  4. yaparsın seeen başarırsın her şeyisiniiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah deep herkesler öyle diyor iyice stress oluyorum

      Sil
    2. tamam tamam yaa başarmasan da oluuur hişçbişi yapmasan da olur ya boşver başarmaya gelmedik bu dünyaya, yaşamaya geldik sadecee, insanların fikirlerini de boşveeer :)

      Sil
  5. Yolun bahtın açık olsun inşallah canım benim Herşey gönlünce olsun inşallah 😊🌼 sevgiler...

    YanıtlaSil