26 Ağustos 2020 Çarşamba

bir şiir ve ruh halim

 

(pexel)

Bir çiçek duruyordu, orda, bir yerde,
Bir yanlışı düzeltircesine açmış;
Gelmiş ta ağzımın kenarında
Konuşur durur.

cemal süreyyanın bu şirindeki çiçek bana hep umutla dolup taşan insanları anımsatır.hani şu neşeyle diyen.ir şeyler anlatan ‘hadi bunu yapalım!’ diyen durmadan yeni şeyler keşfeden sizide davet eden.ama hani asık suratlarla kestirme cevap verdiğiniz kestirip attığınız.bu şiiri okuyunca hep bunu hissederim ve bunları anımsarım.

sınıfım açıklandı 3 yaş grubuna bakacağım.biraz korku çokca heyecan var. adını minik astronotlar koymayı düşündüm.kendimiz keşfe çıkağımız  bir yıl olsun.

iç ses araya girer

hayatta çok az insan bizi tebrik eder ve daha azı teşvik eder.kendi kendini motive eden bir insanın niye başkasına eyvallahı olsun ki.

iç ses bu konuyu kapa

hadi nil 1 yıl sonra bugün beni anımsa yapacaksın başaracaksın

ne derlerse desinler !

elimden gelen her şeyi tüm kalbimle yapacağım!

courage dear heart!

7 yorum:

  1. Gönlünüzce olsun her şey:)

    "Bir yanlışı düzeltircesine açmış"

    Ne denli hoş ve güzel bu dize

    YanıtlaSil
  2. Üç yaş grubu zor olabilir ama en şeker zamanları çocukların. Her şey çok güzel olsun. Sana bol enerji ve sabır diliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Hiii 3 yaş canavardır, evde son 1 tane var da ondan biliyorum :))) ama çok da tatlılar, çok yorulacak ama çok mutlu olacaksın bence!!! Bol şans 🍀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam olarak yaşadığımm duygular buşekilde yorgunum bakalım mutlu olabilecek miyim

      Sil
  4. yine nefis bir yazı senden. şiir de gif de ne güzel. 3 yaş, başarılaar, tabisideee kalbinle yapıp başaracaksııın :)

    YanıtlaSil
  5. ne güzel, yeni bir başlangıç.çocuklar farklı açılardan bakıp tuhaf şeyler söylediklerinde onlara bayılıyorum, ama bir sürü üç yaş bebesi zor olmalı. kolay gelsin. deneyimlerini okumayı çok isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi zaman ve enerji buldukca yazacağım

      Sil