13 Eylül 2020 Pazar

Ağustos favorileri

 OAMUL on Twitter: "Hello AUG… "

ayın 11 ben bu yazıyı yeni yazıyorum yaşamın koşturmacasına gel.

okudum

okuma yönünden pek az fakat öz geçen agustos ayımda okuduklarım şunlar

gündüz vassaf Cehenneme övgü

güzel bir totaliter rejim eleştirişi.Gündüz Vassaf Bogaziçinde profosörken 12 eylül olaylarından sonra ayrılıyor.Kitabı sevmemin sebebi yaşamla ilgili coğu şeye farklı açıdan eleştirisel bir gözle bakmamızı sağlıyor.

neil postman Çocukluğun yok oluşu

Neil abimiz bir  otomobiller de dahil olmak  üzere teknolojiden kaçınan ve yirmi kitap yazmış Amerikalı bir yazar.Bu adam nasıl Amerikadan çıkmışta böyle bir kitap yazmış diyorsunuz.Daha önce ölesiye nefret ettiğim halde insanlar niye tv izler deyip tv öldüren eğlence  kitabını okudum ve sevdim. aynı şekilde bu kitabı da pek hoşca bir sistem eleştirisi yapıyor.Bitince blogda yazarım üzerine konuşacak çok şey var.

dinledim

Zihnimin kıvrımları adı gibi zihnimizin kıvrımlarında gezineceğimiz bir podcast  veya hususi uygulamanızdan yada youtubedan erişebileceğinz bu adam yaşamın her yönünü güzelce evirip öevirip büküyor beyninizi bulandırıp bazen de arındırıp öokca sordurup pek düşündürtüyor.

mutlu anılar koleksiyoncusu sayesinde keşfettim teşekkürler.

izledim

mutsuzluğumu unutturup  beni şimdiden koparak uzun saatlerimi alan sevimli mi sevimli önceden izleyip sevdiiğim bir sürü kore dizisini tekrar izledim

keşfettim

windows swap dünyanın farklı yerlerinden bambaşka pencerelerden manzarayı izlemimizi sunan internet sitesi.yaşamın farklı boyutlarını günndelik yaşamın sıradanlığını olagandışılığını görmemiz sağlıyor o insanın her zaman gördüğü sıkıcı manzara sizin için ilgi çekici çokca anlamlı bir şeye dönüşüyor.


5 yorum:

  1. dolu dolu geçmiş ağusos. windows swap ilginçmiş, ilk defa duydum :))

    YanıtlaSil
  2. Benim de ilgimi çekti Windows Swap, hemen bakacağım şimdi :)

    YanıtlaSil
  3. swap bakayım, hangi diziydi ooo, cehenneme övgü okudum, böyle bi kitabı daha var yazarın o da güzel, cennetli o galiba :) neil postman okuyum duymamışıım :)

    YanıtlaSil
  4. zihnimin kıvrımları nı dinleyeyim bende:)

    YanıtlaSil
  5. Ağustos güzel aydır. Favorileriniz de en az ağustos ayı kadar güzel olmuş 😊 severek takip ediyorum sayfanızı. Sayfama sizde göz ayarsanız ve destek olursanız tabi ki beğenerek. Çok sevinirim.

    YanıtlaSil