16 Eylül 2020 Çarşamba

bambu şeymi

 


merhaba
insan en çok ne zaman insan olduğunu hisseder millet
tabi ki iyilik yaptığında bir çocuğun yüreğine dokunduğunda.
mutluyum 3 yaşda iletişim kuramayan oyun diliyle anlaşan içinde cümleleri biriken ben bir çözüm buldum.krizi fırsata çevirip bir taşla iki kuş vurdum.Evet ben gönüllülük başvurusu yaptım.Bambu eğitim gönüllüler tarafından kurulup eğitimde fırsat eşitliğini savunan bir oluşum.Bende bir atölye ve birebir eğitim gönüllüsü olmak için başvurdum.Atölye fikrim hayvan sevgisi ve hayvanlara yardım amacıyla okunaca kitaplar yapılacak fikirler.ingilizce ortaokul seviyesi için başvurdum.bakalım neler olacak geri dönüş nasıl olur meraklardayım.en azından bir şey yaptım.
sende bir şey yap
bir şiir oku
bir cümlenin altını çiz
bir kediye bir kap su ver
komşunun ziline bas
sokaktaki çocuklara lolipop al
bir şeyler üret
kendin için
insanlık için
bir şeyler yaptığında umutsuzluk elbisenden sıyrılıp neşeyle dolacaksın❤

9 yorum:

  1. Ne güzel. Nereye başvurunuz? Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bambu egitim gönüllü başvuru yazarsanız online başvuru yapabilirsiniz.eğer girerseniz bu işe banada yazın olur mu

      Sil
  2. bir de görme engelliler için kitap okuma projesi paylaşmıştın sanki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. böyle bir şey var onu bulut gölgesi blogu paylaşmıştı galiba

      Sil
  3. Çok güzel bir gönüllülük :) umarım kabul edilir ..

    YanıtlaSil
  4. paylaşım için teşekkürler güzel blog

    YanıtlaSil
  5. eveey senden bekleyebilceğim bişi yapmışıın :)

    YanıtlaSil
  6. harika, umarım ilham olursun nicelerine :)

    YanıtlaSil
  7. evet bambu'yu ben de düşünüyordum. ama ne yapmam gerektiğine karar veremedim. yardım etmek, paylaşmak güzel şeyler, tebrik ederim 🌸 kolay gelsin.

    YanıtlaSil