23 Eylül 2020 Çarşamba

Bambu ve iyilikler

 


Okulun yoğunluğuna  bir nebze alıştım  eve cesed gibi gelmiyorum. Kendimi mutlu edecek bir şeyler  bulmaya çalışıyorum  A101den bambu aldım. Kafamı derlenip toparlamadıkça mı etrafımı  toparlayamıyorum  yoksa  etrafı  toplamadan mı kafam toplanmıyor  bu soruya marie konda olsa 2 şık derdi ki nisbeten doğru. Ablamın  haftaya düğünü  var o bi geçsin  neler neler yapıcağım.haftaya düğün  için  kıyafet almadım  daha.Ah ne zor kız  olmak bugünlerde  erkek  olasım  gelir bir takım  elbise tamam.Ya biz milyonlarca renk zibilyon tane model seç  seçebilirsen.Önümüzdeki  iki gün  bambu eğitimle  zoomda mülakatım var pek heyecanlıyım.bakalım nasıl olacak.

Düğünden sonra içim  sökülene kadar ağladıktan  sonra rimelimi silip yeni işlere  atılmam için  ilhamlar.

Kıpırda  Nil!

•Yeni  bir çalışma  masası 

•ilham veren bir pano

•yeni nevresim takımı 

•kapsül  gardrop

•fazla kıyafetleri  dolaba yükle 

•bir kitap kulübüne  katıl

•kütüphanede  hafta sonu geçir. 

•botanikçi  nil balkonunu çiçeklerle  beze.

•kan ver kan!

•ah şu  kütüphanende boynunu büküp  bekleyen  kitaplar!


Dün A101de görünüşünden  düşük  gelirli biri olduğu anlaşılan  yaşlı  bir teyze  kasada4lira eksik olduğu  için  torununa çikolatalar  kalsın sonra alırız  dedi.Sonra bir kız  yok teyze sen al torununa  benveririm dedi sırada  teyzeden sonra kızdan  önce olan adam yok bende veririm dedi.kız  yok tamam siz şey  yapmayın  dedi ve parayı  verdi.Sonra bambusuyla cıktı. 


Bu hikayeyi  anlattığım  kişiler  vay be bana niye böyle iyilikler denk gelmiyor dedi.Neden bana böyle  iyilik yapma fırsatı  gelmiyor demedi.dünya  da görmek  istediğimiz  değişim  olmalıyız .

Neyse gideyim de bambumun suyunu değiştireyim .

Bilgisayarım  bozuk güzel  yazılarınızı  okuyor fakat yorum atamıyorum  telden.Yazmaya devam dünyayı  iyilik kurtaracak!

Kalın  iyilikle.

8 yorum:

  1. kan verme düşünceniz o kadar naif ki :)
    ve market olayı benim de başıma geldi, yardım ettim, edeceğim, mutluyum :)

    YanıtlaSil
  2. Dünyayı iyilik kurtaracak, kesinlikle..
    Keşke herkese elimiz erse...
    Bu arada ben de bambu almak niyetindeyim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde elimiz nereye erere oraya uzanırız canım

      Sil
  3. En yakın zamanda ben de kan vermek istiyorum. Bu düşünce aklımda çok uzun zamandır vardı. İnşallah uygun zaman denk gelir. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım ama yalnız gitmeyin kötü olursanız bir detekciniz ola iyi olur

      Sil
  4. iyilik yapmak isteyen her zaman yapar fırsat bulur ama de miiii :)

    YanıtlaSil
  5. Kapıya gelen kargo, kurye elemanlarına bahşiş vermek bile iyiliktir. Kimisi onun işi bu der, ben de sokaktaki dilenciye vermek yerine alnının teriyle para kazanana veririm daha iyi diye düşünürüm. Kim bilir bir minicik imdat anına yetişiriz belki.

    YanıtlaSil