30 Mart 2020 Pazartesi

Hey kartpostalınız var!

Iyi geceler küçük Joe bloğu iki tatlı tasarım koymuş.Ordan etkilenen kontrollü çılgınlıklar bloğu çok tatlı bir hareket başlatmış.Isteyen herkes katılabilir gerçek bir kartpostala yada online bir tasarımla.Kartpostallaşmayı çok seven ben hemen katıldım bu harekete.
Sayfama giren herkese  bu kartpostalı tasarladım.Umut,mutluluk isteyen herkese özel yapıp atabilirim:)
Orhan velinin bir şiiri vardı 
Bedava yaşıyoruz diye
Hava bedava ,su bedava
Orhan  bey bir şeyi unuttunuz
Umut,Umutta bedava!
Arka yüzüde böyle
Ve birde Mektuplaşmak kavuşmanın yarısıdır. Der Şemseddin Sami taaşşuk-i Talat Ve Fitnatta.
Haydi gelin uzaktan uzağa kavuş olalım...


           

13 yorum:

  1. Bu fikri çok sevdim. :) Zaten kartpostallara ayrı bir zaafım var. *-* Yapmış olduğun kartpostal da çok şirin. ^-^

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle mektuplaşmak kavuşmanın yarısı! Hatta bazen kavuşmaktan da ötesi! Kartpostalın da çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  3. Ay ne tatlıymış bu blog, çok pozitif ve pastel :) Takip etmek keyif verir insana.
    Kartpostala da bayıldım!

    YanıtlaSil
  4. ne güzelmiş senin karpostal. böyle şeyleri beceremem ama duyurayım barik :)

    YanıtlaSil
  5. çoçukken kartpostal koleksiyonum vardı. ara ara çıkarır bakarım .okuyunca pozitif enerji ile doldum :)

    YanıtlaSil
  6. Çok başarılı, tebrikler:) Ara sıra yapmak lazım böyle şeyler. Sevgiyle:)

    YanıtlaSil
  7. Her zamanki gibi buraya en son gelen benim :) Bayıldım nefis bir blog ve muhteşem bir kartpostal. Mutlaka takipteyim. Sıra sizin kartpostalda bir iki saate en fazla posta kutunuza düşer diye umuyorum :) <3

    YanıtlaSil
  8. çok güzel
    blogunuzu izlemeye aldım

    YanıtlaSil