20 Mart 2020 Cuma

Kaybolan umutlar patlayan balonlar

Keşke  bazı şeyleri  değiştirebilek bazı kişileri.Küçük  bir çocukken  gökyüzünü  bile boyabileceğimi düşünürdüm.Yolları çiçeklerle  bezeyebileceğimi,ağaçları  kurtarabileceğimi,yüzlerce dil öğrenip insanların kalbine dokunabileceğimi...
Küçük  sarı Tişörtünün üzerine mavi bahçıvan tulumunu giymiş bir minik hayal edin.Kim tutabilir onu?kim dizginleyebilir ele avuca sığmaz hayallerini?
Kim gölge  eder renkli bir kişiliği?
Neyse ki  Dostoyevski  var.Neyse ki kitaplar var.

Geceleri gökkuşağına boyamak mıdır suçum?
herkes bağırırken şiirler okumak mı,
susmak mı sözün bittiği yerde, kusmak mı sindirebildiklerinizi?
apansız uykum kaçıyor kaç gece, bu da mı aleyhime kanıt?
sondan saymaya başladım adları-böyle hoşuma gidiyor
beğenmeseler de seviyorum ellerimi,
hep olmayacak düşler görüyorum, yenileceğim kavgalara giriyorum durmadan.
İtiraf ediyorum…

Silin adımı listenizden, yokum; aslında bir oyun olan kavgalarınızda ve aslı bir kavga olan oyunlarınızda. Kirli sevinçlerinize ortak etmeyin beni. Gözyaşlarınızı da paylaşmıyorum. Yalan övgülerinize ihtiyacım yok.
Gıyabımda kesinleşmiş hükümler verin.

Bir sürgün nereye sürülebilir? Gölgeler kelepçeye vurulur mu?
Çekilin, yürümediğiniz yolları(mı) kirletmeyin.!

Dostoyevski – Suç ve Ceza

12 yorum:

  1. Neyse ki kitaplar var..iyi ki var..

    iyi hafta sonları

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten iyi ki kitaplar var...

    YanıtlaSil
  3. heey sen yine ilk paragraftaki sarılı mavili hayalci ol hiç değişmeee :)

    YanıtlaSil
  4. Kitaplar en yakın dostumuz. :)
    Suç ve Ceza tekrar okumayı istediğim kitaplardan.

    YanıtlaSil
  5. Okuyan fark eder sözü aklıma geldi. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. ''Neyse ki Dostoyevski var.Neyse ki kitaplar var.'' çok sevdim burasını ^^
    Gökyüzünü boyayabilsek keşke ^^ çok şirin bir hayal :D

    YanıtlaSil
  7. "yüzlerce dil öğrenip insanların kalbine dokunabileceğimi" çok hoş bir hayal :)
    Bol kitaplı ve keyifli günlerin olsuun :))

    YanıtlaSil
  8. İyi ki paylaştınız bunu:) güzel geldi okumak

    YanıtlaSil