22 Mart 2020 Pazar

Kendimizle zaman geçirmek

Şu  güzel bahar günü 
Evdeyiz.
Peki neler  yapalım evde?
Size bir kaç fikir
1-uzun zamandır ertelediğiniz etkinlikleri yapabilir.To do list listenizin üzerini karalayabilirsiniz.
Bu çerçevede ben şunları yapıyorum.

  • Arama listemde ne zamandır aramadığım görüşemediğim eşi dostu arıyorum.Yaşlılara durum  güncellemesi yapıp evde kalmaları için  uğraşıyorum
  • Ingilizce yeni kelime öğrenmek  için Agu diye bir uygulama keşfettim.Onda yeni kelimeler öğreniyorum
  • Okuyamadığım  kitaplarımı okuyorum.
  • Okuduğum  kitaplardan  1000 kitapta  yorumlamadıklarımı yorumluyorum incelemelr ve alıntılar ekliyorum
  • Sağlıklı  yaşam için  basit öğle  arası alıştırmalık  tarifleri bakıp not alıyorum.
  • Blogu boş bırakmamaya yazıları okuyup yorum atmaya çalışıyorum
  • Yazar takibi diye bir uygulamadan sözcü,hürriyet vs gazetelerden köşe  yazıları okuyup fikir sahibi olmaya çalışıyorum 
                  
  • Picwe adındaki Japon bir sitedenkarekter tasarlıyorum.
Birde Harika bir youtube kanalı Çantada kitap.Ondan sesli kitap dinliyorum.Bilmediğim kaliteli yazarlar keşfediyorum.
     Öyle günleri dolduralım boş geçmesin.Maziye giden bir gemi kalkarken limandan bizde bavullarımızı güzel şeylerle dolduralım diye uğraşıyoruz
 Ve güzel bir anekdot 
Kötü bir süreçten geçiyoruz.Yapmamız gerekenleri yapıp,tedbirimizi alıp dua etmek ve en iyisini ummaktan başka ne yapabiliriz ki?
Iyimser insan kazara nehre düştüğünde banyo yapmaya başlayankişidir. 
O halde hadi suda boğulmaktansa biraz yıkanalım.
Yaşamımızı elden geçirip şükretmediğimiz
Ve şimdi  mahrum kaldığımız onca şeyi düşünüp bir daha başladığımızda neleri değiştirebilir 
Ve neleri daha iyi yapabiliriz 
Bir düşünelim 

Iste tüm mesele bu.
O suda boğuluyor musun?
Yoksa yıkanıyor musun? 

23 yorum:

  1. Hadi suda yıkanalım..ne kadar güzel bu..her şey bakış açısında bitiyor,kesinlikle..

    Bu arada sesli kitap oldukça güzelmiş.Bakacağım ben de,teşekkürler....

    YanıtlaSil
  2. yıkancaz pikuu :) agu bilmiyodum saool :)bitkiler kitabı güzelmiş. ben de bitkilerin tarihi diye yeni bir kitap aldıım :) muz en sevdiğim, çikolata ile birliktee, piewe aaa saol ya ne ilginç bişi :) tarkowski hocamız büyük yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok merak ettim aldığın kitabı:))

      Sil
    2. bitkilerin serüveni-michel lis :)

      Sil
  3. Çok güzel bir liste olmuş. Evde yapacak bir şey bulamayan, sürekli sıkılan kişileri hiç anlayamıyorum. :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. "O suda boğuluyor musun? Yoksa yıkanıyor musun? " şu soru nasılda güzel geldi bana. :)
    Çantada Kitap kanalını bilmiyordum, hemen bakacağım. Umarım bu günleri suda yıkanarak geçirebiliriz. :)

    YanıtlaSil
  6. Agu'ya bakayım ben de. Evde kalınca yarım kalan ya da ertelediğimiz şeyleri yapmaya da zaman bulduk. Evde olmayı seviyorum ah bir de bu endişe olmasa... :))

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir post olmuş. Cidden huzur buldum okurken. Yaşasın evde olmanın güzel yanlarını keşfedebilmek :) Şimdi picrew uygulamasına baktım da.. Şahane yahu. İyice bir karıştıracağım. Emeğine, kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
  8. 1000 kitabı bende kullanıyorum seviyorum orasını. Diğer tavsiyelerine de bakacağım.

    YanıtlaSil