18 Temmuz 2020 Cumartesi

Düğün dernek ne gerek !

Balıkçı Sonerde
Asma ve renkli ışıkların altımda
Şelalenin o muzzam havasında
Ne güzeldir balık yemek
Hele birde yazsa
Ailem yanımdaysa

Yorgunum ama yimede bu yorgunluk dolu günü unutmak istemiyorum.Yarın  ablamın nikahı var.Dügün sonra olcak.Bugün ani bir kararla bir tesadüfle yarına  tarih aldılar.Tarihin gizli yazılmayan kahramanları vardır.Bunlardan biride muhakkak bitmeyen istekleri hiç bir şey beğenmeyen zevkiyle gelinin peşinden koşan gelinin kızkardeşleridir.
Şimdi müsaadenizle gidip hatır için çiğ tavuk yiyeceğim
Dügün dernek ne gerek.
İşte tüm mesele !
Ne gerek var düğüne,berbere,nikah elbisesine !

11 yorum:

  1. Hiç gerek yok hep para tuzakları bunlar :)

    YanıtlaSil
  2. baak son yazımdasııın :)

    YanıtlaSil
  3. ne gerek, ne gerek deyip sonra nikah zamanı gelince düğün olmazsa olmaz diyorsunuz, o yüzden erken konuşmamak gerek bence... çiğ tavukta... bir çok şeyde yenir aslında kardeş için... afiyet olsun :) tebessüm ettiğim bir yazıydı bu.

    YanıtlaSil
  4. Oğlum evleniyor ve bu cümleyi içimden söylemekten yoruldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizde durum daha zordur arada ben dillendiriyorum :)

      Sil
  5. ablanıza mutluluklar dilerimm :) deepten görüp takibe aldım sizi ;)

    YanıtlaSil
  6. Blogunuzu takipteyim bloguma beklerim

    YanıtlaSil
  7. Sen evlenirken de böyle düşünecek misin bakalım :)

    YanıtlaSil