5 Temmuz 2020 Pazar

Havadisler var #1

Benden havadisler var. Telefon kaybolduktan sonra uzun bir müddet annemin eskisi, kardeşimin istemediği telefonlar derken sonunda Elmalı bir telefona sahip oldum. Bütün özelliklerini sonuna kadar kullanmaya and İçİp podcast’ler dinleyip, Siri ile kafa bulup, Kendimce eğlenceler ürettim. Üniversiteden arkadaşlarla kurduğumuz kitap kulübü Sayesinde kitabı okuyup altını çizmekten daha öte bir deneyim yaşadım. Yazar hakkında makaleler okuyup, kitap hakkında yazılmış farklı kaynaklara ulaştım ilk haftanın kitabı benim sectigim İran edebiyatından sadık hidayetin kör baykuş Kitabıydı. Hafta sonu kendime izin verip istediğimi yaptım. Bir limon ve bir portakalı dondurup bir sürahi limonata yaptım.TRT ikide yayınlanan edebiyat açısından oldukça kaliteli sohbetler içeren “kelimeler ve şeyler“in bölümlerini izledim. Bugün sabah erkenden kalkıp milföylü börek ve kızartmadan oluşan aile kahvaltısını hazırladım.Birkaç arkadaşımı arayıp havadan sudan sohbet ettim. Bloklarda gezdim.Ablamın Final sınavlarında yardımcı oldum.Odamı topladım. Yıllar önce duyduğum bir filmi izledim. VelhAsıl var olmanın dayanılmaz hafifliğiyle Yoğrulup,Tembellik denizinde yüzüp varoluşsal sancılar çekip Kendimce kafa dağıttım. Ablamın Ekim de düğünü var ve yurtdışına yerleşecekz onunla geçirdiğimiz son aylar. Fakat bir yandan ben sınavlarım hazırlanıyorum o ehliyet derslerini ve üniversiteden kalan derslerini halletmeye çalışıyor. İşte bunca karışıklığın arasında ben kafamı toplamayan Çalışıyor bir yandan da onunla yapmak istediklerimiz listesini bitirmeye çalışıyorum. Galiba hep oradan buradan şuradan birisi olacağım. Biraz ondan biraz bundan biraz Şundan. Bazen fotoğraf çeker, bazen yazı yazar, bazen Çiçek bakar, bazen tarifeler dener,.Her şeyin tadına bakıp hiçbir şeyde istikrar etmeyen ruhum 22 yaşında ne istediğini bilmeyen gelecekten korkmaya Haliyle ayaklarını uzatmış Dvd izliyor.benden adam olmaz kalın sağlıcakla...

7 yorum:

  1. Senden adam olmaz, benden adam olmaz, ondan adam olmaz kim adam olacak ya hu...:)

    YanıtlaSil
  2. hihi çok tatlıydı, limonata, milföylü börek kızartma en sevdiğim oldu, bunları sabah yiyemem amaaa :) ablana hayırlı olsun yaaa :) boşver böyle ol, keyif işte, hayatın tadını çıkarıyon valla :) keyif de sana boşveeer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gel Antalyaya sanada yapayım limonata pekte uyumlu oldu haaa

      Sil
  3. Benim telefonumda aylardır hayatta kalmaya çalışıyor , bakalım iflası bayrağını ne zaman çekecek ama çok sıkı tutundu hayata inanılmaz :D
    Galiba bende hep '' hep oradan buradan şuradan birisi olacağım '' hahaha :D

    YanıtlaSil
  4. çok akıcı yazılmış bir harika bi' yazı... hayatın tadını çıkar, kime göre adam olacağız neye göre adam olacağız.. sen sadece sensin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ov gümbür gümbür bir cevap olmuş ahah

      Sil