9 Temmuz 2020 Perşembe

Eski komşular

Sabah 6 da uyandım erken uyanmak ne güzel ne güzel !Annem  kirazlarını satan komşuya siftah olsun diye Aldığı kirazlar bir muhteşemdi.ablamın ondan yaptığı kek mükemmeldi.akşam yemeğinde dayımlara gittik.pinhamin yitirmeden diye bir parçası var orda bir satır beni hep etkiler abin bile 47 yaşında diye.Dayım 47 yaşında annemin abisi bakalım benim 23 yaşındaki abim 47olunca neler düşüneceğim ,nerede nasıl olacağız.yengemi çok severim.kaktüsleri ve aloe veraları çoğaltmış.balkonunda fesleğenler.1 saksıda bana verdi.bakalım umarım uzun ömürleri olur .dün eski komşulara gittik.hani beraber yiyip içtiğin,kapısına tıklamadan girdiğin,gösteriş yaptığın mükemmel gözüktüğün değil de eksiklerini,borçlarını,kederlerinin bilen.pozlu makinelerde o kıymetli ve sayılı pozları beraber harcadığın.Ama yıllar girmiş en son komşu kızının düğününde bir araya gelmiştik şimdi kızı 3 yaşına girmiş. Şaşırdım, üzüldüm. Hayat seni bir şekilde uzak tutuyor sevdiklerinden.
Bazen tüm mesele zaman ayırmak çok değil 2 saat.uzun zamandır görüşemediğin çocukluk arkadaşını,sana emek veren öğretmenini bir zaman yaşamından geçmiş sana iz bırakmış birilerini bul ve bir kahve iç ☕️ ,bir tepsi kek götür 🧁,bir küçük hediye al 🎁  Bilirsiniz mutlu etmek karşılıklıdır.Mutlu ettikçe mutlu olursunuz.Hatırladıkça,hatırlanırsınız.
Bazen işte tüm mesele bu
Durmak,anmak ve zaman ayırmak.
Zaman sizi sevdiklerinizden ayırmadan siz sevdiklerinize zaman ayırın.

8 yorum:

  1. Yaş büyüdükçe bunları yapmaya çok zamanın olacak, bence şimdi durmamak, koşmak coşmak yaşındasın :) 20-30'larda ne yaptınsa hayat o oluyor, unutma..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok teşekkür ederim bu yorumun iiçin.bazen umutsuzluğa düşüyorum

      Sil
  2. Ne güzel bir yazı olmuş. Bana da tekrar anımsatmış oldunuz durmayı ve zaman ayırmayı..

    YanıtlaSil
  3. Senin yazıların nedense bende hep serotonin hormonu salgılatıyor Nil. İnsanın içine bir damla iyilik bırakıyorsun sanki. Son cümlelerin çok güzel, çok anlamlı.. Benim için bir şeyleri tetiklemeyi başardın bu yazınla, teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ne güzel bir cümle .teşekkür ederim.içinizde bir yerlere dokunabildiysem ne mutlu!

      Sil
  4. işte senin iyi kalpli tatlı anlatışın her şeyiii :) kiraz ve kek en güzeliydi hihihi :)

    YanıtlaSil
  5. "Zaman sizi sevdiklerinizden ayırmadan siz sevdiklerinize zaman ayırın." aynen öyle sonra isteseniz de mümkün olmuyor.

    YanıtlaSil
  6. Beklemedigi bir anda sevdigi biri tarafindan sasirtilmak kadar degerli ne var? Ustelik pirlanta filan degil sirf onu dusunmus oldugunuzu zaman ayirdiginizi bildiren kucuk bir seyle yapabilirsiniz bunu.Ama Gulten Akin in dedigi gibi "Ah kimselerin vakti yok Durup ince seyleri..."(yapmaya)Bunun yerine yaptigimiz seylere bungunlukla burun kiviranlari hosnut etmeye ayiririz vaktimizi cogunlukla da gonullu olarak.

    YanıtlaSil