25 Temmuz 2021 Pazar

closed for wedding!

“Gülünç derecede basit görünüyor ama alışkanlığınızın nasıl işlediğinin farkına vardığınız, işaretleri ve ödülleri tanıdığınız an, değişime giden yolu yarılamış sayılırsınız”


 Bugün itibari ile hatır için çiğ tavuk yeme sezonum kapanmıştır. Temmuz ayı boyunca 3 kına 3 düğün toplamda   adet yakın arkadaş düğünü ile nedimelik sıfatımı sıyırıp atıyorum. Bir kara deliğe atıp maddenin bilinmezliğine doğru yola koyulsun. Bu nedir yahu! Gelinin arkadaşı olarak gözler üstünde, erkek tarafı kız kuzenleriyle yaşanan düşük voltajlı gerilim, teyzelerin duyabileceğin frekansta yorumlamaları, sonsuz bir dedikodu denizi, geleneksel ve yağlı yiyecekler. Hepsi bitti.

Artık güneş, deniz ve kitaplarım bahtiyarım.

Alışkanlıklar üzerine paralel iki kitap okuyorum. Bir türlü bitiremedim kitapları. Alışkanlıkların gücü ve anatomik alışkanlıklar.

Kitap kulübün biletini bile almıştım. Ama bildirim gelmeyince katılamadım. Yorumları çok merak ediyordum.

Pijama partisi güzeldi. Ama yatılı misafir ağırlamak zor işmiş. Yakın arkadaşlarım olsa bile onları daha iyi hissettirmek için çabalamaktan yorgun düştüm.

Reddit aktif kullanmasam bile çok sevdiğim bir panel. Gerçek anlamda faydalı içerikleri bulmak mümkün. Çok kullandığım not ve plan uygulaması olan notıon için güzel şablonların olduğu bir grup için  tık

Yarın iş başı. Kendimi mental olarak iyi hissediyorum. Planlarımı yaptım. Alışkanlıklarımı gözden geçirdim verimli bir hafta için hazırım.

Gelecek hafta daha çok okumuş öğrenmiş yaşama bir şeyler katmış Nil olarak görüşmek üzere!



3 yorum:

  1. pekiiii başarılar kolaylıklar mutluluklaar :)

    YanıtlaSil
  2. Düğün merasimlerinin olduğu ortamları pek sevmem. Anlattığın örneklemelerden olsa gerek. :')
    Kitaplar, deniz, güneş. En güzel üçlülerden. :)

    YanıtlaSil