16 Mayıs 2020 Cumartesi

Bir dolap kitap #1


Çocukken  okuduğunuz ilk kitap neydi? Benim ilk anımsadığım  annemin çocuk  yetiştirmek ile ilgili bir kitabı. Meydanda kurulan bir yardım  sergisinde kitap standına  gittiğimizi  ve üzerinde  ağlayan  ve telefonda konuşan  bir çocuk  yanında  oyuncak ayısı  olduğunu  anımsıyorum. Kendimle o kadar özleştirmistim ki.Bende sarışındım  ve benimde tıpatıp  aynı  gözüken  bir ayırcığım vardı.O kitabı  açmayı  içindeki  ilginç  şekillere ki bunlara harf deniyormuş  :) minik çizimleri  boyamayı  çok  severdim.Okumayi öğrenince de  ilk bu kitabı  okudum  haliyle.
Evet konumuza gelirsek Size yeni keşfettiğim  bir süper  aileden bahsetmek istiyorum.çocuk  gelişimciler,anneler,çocuklar,çocuk  kalanlar bu site tam size göre.
Banu ve eşi  Yıldıray  ve 2 çocukları Tayga ve Orman (çocukların  adlarının  uyumu beni güldürdü) çocuk  kitapları  okuyor ve bunlar hakkında  bir radyo programı  yapıyorlar Ailecek.kitaplar ve çocuklar  hakkında  o kadar güzel  bilgiler  var ki siteye girince  101 dalmaçyalinın annesi gibi hissedip yazılarını okuyup podcastlerini dinliyorum.  
Dinlemek isteyenler için  Pazar sabahları 10:00'da 94.9 Açık Radyo'dalar.
                  
Çocuk  yetiştirmede ki kendine has tutumları  hoşuma  gidiyor.Evde tv olmadığı  için  her hafta oynatma listesi hazırlayıp  çocuğa  veriyorlar ve bizle de paylaşıyorlar  arada böylelikle  kısa fakat tatlı  videolar izliyoruz ki sevdiğim  bir taneyi koyayım  şuraya . Tık tık

13 yorum:

  1. Hatılayamıyor okuduğum ilk kitabı. Baya bir düşündüm ama yok. Ali ata baklar falan geliyor hep aklıma 😂😂

    YanıtlaSil
  2. Çok heyecanlandım, mutlaka bakacağım buna :) Bir de yazının sonunda verdiğin bağlantıda hata var, istersen onu bir kontrol edebilirsin :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım koleksiyoncu düzelttim.bir bak bakalım sevecek misin?

      Sil
  3. Fedor Amcayı hatırlıyorum ilk olarak. Öncesinde de okuduğum mutlaka vardır ama ilk hatırladığım Fedor Amca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm fedor amca hic duymamıştım.merak ettim:)

      Sil
  4. İlk okuduğum kitabı çok düşündüm ama bir türlü hatırlayamıyorum :)
    Tavsiyene göz atacağım, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Benim ilk kitabım tavşancıkla ilgili bir çocuk kitabıydı, komşu doğum günümde kendi çocuklarının kitaplarından vermiş. Anneme defalarca okutmuşum sonra da ezberlemişim. :D Çizimleri hala aklımda :)) Aileye bakacağım, teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne kadar tatlı bir hikaye.o zaman küçük çocuklara hep kitap hediye alalım:)

      Sil
  6. Orman ne güzel isim, daha önce hiç aklıma gelmemişti:))ilk okuduğunu hatırlamıyorum ama cocukluğumda okumaktan daha çok keyif alırdım, çok özlüyorum kahramanlarımı:))

    YanıtlaSil
  7. ne güzel bişey yaa saool :)

    YanıtlaSil
  8. İlk kitabımı hatırlayamadım ama güzel bir paylaşım olmuş😊

    YanıtlaSil
  9. Güzel bir öneri olmuş, teşekkürler. :)

    YanıtlaSil