30 Mayıs 2020 Cumartesi

Eri sato'nun haberdar olmadığı büyük fedakarlıklar

O Eri sato.Postcrosingde tamamen rastgele mesaj atıp  "do you wanna be penpal?"cevabıma yes demiş  3 çocuklu  bir Japon anne.O benim sevdiğim  takdir ettiğim nazik bir insan.O Eri işte  bizim Eri.çekik gözlü  kendine benzeyen milyonlarca yurttaşıyla  Japonyada ve ben şimdilerde  ondan haber alamıyorum. 
1 yıl önce  burnumdan ameliyat olmuş konuşamaz  ve doğru düzgün  yemek  yiyemezken postacı kocaman bir  paket getirmişti.Japon arkadaşım  Eri bana mendilinden tutun anahtarlığına kadar bir sürü minik mutlu şey göndermişti. O zamandan sonra bir türlü  fırsat  bulup mektup gönderemedim.Bir kenarda bükük  boynu bekledi.Eriye e posta attım  fakat bir  türlü  cevap alamadım.açıkçası şu an hem suçlu  hemde oldukça üzgün  hissediyorum.Hal böyle olunca pttdeki uzun kuyrukları göze  aldım ve kutumu hazırladım .Bir kez bile göremediğim ruhuma dokunan bu insan için  uzun kuyruk , kisa bir toplu taşıma  macerasını  göze  aldım.Birazda çarşıya  gidip hava alasım var.

Pakette salep,ebrulu bir kalem,ahşap magnet(çünkü  hafif)2 adet kartpostal,A101 den alınmış  etnik desenli poselen tabak,Türk  bayraklı  yüzük,ayraç,cüzdan. 
Paketin dışını  ciddi tutayım.Japonyadaki abime tarhana gönderiyormuş gibi yaparım  desemde içimdeki  postcrosser kesti,biçti,yapıştırdı. Bakalım postanede  neler gelecek başıma.heyecanla bekliyorum.
Birde hassas terazide ölçüp,fiyatını  önceden  bilmeli o anda şoka  girmemeliyim.
Postanedeki asık suratlı  kızın Içinde  ne var sorusuna ciddi ve sistematik bir cevap vermeliyim.Bu işi  öyle  ciddiyetle  yapmalıyım  ki kimse böyle  bir dönemde  Japonyaya hediye göndermeme kızmamalı.
Pazartesi gününü  iple çekiyorum. En bi meraklısından.


8 yorum:

  1. Ne güzel bir düşünce.
    Umalım da eline ulaşsın da geri dönüş yapsın.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Eminim Eri paketi aldığında tam da bu zor zamanlarda gönderdiğin için iki kat fazla sevinecek! :) İyi şanslar, umarım çok iyi bir PTT çalışanına denk gelirsin ve kolayca halledersin...^^

    YanıtlaSil
  3. Benim de Wakana adında bir mektup arkadaşım vardı. En son ben bir mektup göndermiştim sonrasında cevaplayacağını söylemişti fakat o öylece kaldı. Bunu anımsattı bu yazın bana. :')
    Ptt'de güleryüzlü bir çalışana denk gelmemek gibi bir durum var. Beş yıldır mektuplaşıyorum. Bir sürü Ptt'den mektup/paket gönderdim. Çoğunlukla asık suratlı çalışanlara denk geldim. Gerçekten moral bozucu. Bir ara korka korka gidiyordum postaneye. İnşallah iyi bir çalışana denk gelirsin pazartesi günü. Bol şans diliyorum sana. *-*

    YanıtlaSil
  4. hihi çok tatlıydııı :) noldu pekii misyon başarıyla tamamlandı mıı :)

    YanıtlaSil
  5. ay baksanaaa aynı anda yorum yapıyormuşuuuz ne hoş tesadüüf yaaa :)

    YanıtlaSil