17 Mayıs 2020 Pazar

Mayıs ilham okları

                               Nisan '20

 Okudum:
•Jane Austen Aşk  ve Gurur  kitabını  okudum.Önce  filmini izlemiş  sonra da birde kitabını  okuyayim demiştim .Filmini daha çok  beğendim  kitap beni pek çekmedi. Bu arada her 10 yılda  Aşk  ve Gurur için  bir film çekiliyormuş  okuyunca pek  abartı bulsam da şaşırmadım.
•Jose Saramago her  ülkeden  bir kitap çerçevesinde  tanıdığım  bir yazar.Alışılmadık üslubu  ve satirik  dili ile ben çok  sevdim.Ölüm  bir varmış  bir yokmuş  kitabını okuyunca ölümün  sürekliliğinin  yaşam  için  gerekli olduğunun farkına vardım .
•hatasız  düşünme  sanatı Ntv yayınlarından.Basit kolay günlük  dilde farkında  olmadan yapılan  hatta tekrar edilen düşüncelerimizde ki  hatalarını  psikolojik  araştırmalar  ve günlük  örneklerle  açıklıyor. Kitap akademik bilgilerle insanı  boğmadan  gündelik  dilde yazılmış  buda kitabı  anlaşılır  ve okunur  kılıyor
Izledim:
Vimeo da çeşitli  sanatçıların  tatlış animasyonlarını izledim.Vimeoyu bu kadar geç  keşfetmem beni üzdü.Cidden kaliteli sanatçılar  ve firmalar var.2020
Keşfettim:
•Cafe nohut blogu  dikiş  severler için harika bir yer.bu bloğun  sahibesinin bir de kitabı var.
•Istanbul isletme enstitüsünün online derslerini duymuştum  bu ay ona kaydoldum.Ama dersler daha başlamadı  2 gün sonra başlayacak  dersler ücretsiz  hocalar tecrübeli. Bize dinlemek  ve öğrenmek  düşüyor  sadece.Istersek sertifika  alabiliyoruz  fakt ne demişler " parayı veren sertifikayi alır "
Denedim:
Pimterestte küçük  fikirler  denemek beni mutlu ediyor.
Sarj aletine küçük  çiçekler kondurmak mı? Ne kadar küçük  ve mutlu bir şey. 
Benim şarj  aletimde boya silindi ama ilhamım olan bu fotoyu koymasam olmaz.
Ilhamın varsa imkanında vardır. 
#Sir pinterest.
Kalın ilhamla.

10 yorum:

  1. Pinterest kesinlikle en sevdiğim uygulama . çiçekler cok şirin olmuş keşke silinmese imiş. :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de geçtiğimiz ay (?) okudum Aşk ve Gurur'u daha sonra filmini izledim. Açıkçası ben de kitabını daha çok sevdim :D Jose Saramago Ölüm Bir Varmış Bir Yokmuş merak ettiğim bir kitap, internette görüp ekran fotoğrafını almıştım. Umarım yakın zamanda okuyabilirim :) Pinterest mükemmel bir uygulama! Şarj aletinin çiçeklerinin silinmesi üzdü, fikir çok güzel çünkü :) Son olarak yazını çok sevdiimm! :)

    YanıtlaSil
  3. Jose Saramago'ya bayılırım. Şu an çok fazla kitabını okumuş sayılmam ama güzel yazar. Söylediğin kitabı da okurum. Şarj aleti boyama fikri de ne hoş. Yeteneğim olsa hemen yapardım çok tatlı duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeteneğe gerek yok dene hemen yapabilirsin:)

      Sil
  4. Jane Austen çok iyi bir yazar. :)
    Vimeo'yu izlemedim, merak ettim. Bakacağım. ^-^
    Şarj aletin çok şirin olmuş. *-*

    YanıtlaSil
  5. Aşk ve gururu okumadım ama izledim. Tabi ki çok iyi:) Jose Saramago daha önce hiç okumadım. Galiba bi denemeliyim. Çiçekli şarjına benzer benim de kendi yaptığım saksısı çiçekli kaktüsüm var🤗

    YanıtlaSil
  6. Jane'i çok seviyorum :)) Favorim Aşk ve Gurur ama diğer kitapları da çok iyi :)) Şarj aleti çok güzelmiş, öyle kalemlerim yok, silinir benimkisi de :((

    YanıtlaSil
  7. heey haftasonu aşk ve gurur dizisini yazcam, en iyi dizi o çekilmiş bu kitaptan, diğer ilgili dizileri izledim, filmleri de :) bu 1995 dizisini kaçırmaaa :)

    YanıtlaSil
  8. Az önce yaptığım yorumun bir benzeri olacak. Bunda da içerikten öte "kirpi"yi beğendim. Aslında içeriği de beğendim, ama kirpi her bir okuyla içerikten rol çaldı benim için :) "İlham kirpisi" ve "İlham okları" ne güzel ifadeler :) Mayısın ortasında yazdığın için belki şimdi söyleyeceğim anlam da çıkabilir, ama öyle düşünmediysen de dile getireyim. Mesela mayıs sonunda yazılmış böyle bir not, okun ileri atılmasından dolayı "haziran ilham okları" olabilir. Burada aslında pek çoğumuz geçen ayı derleyip toparlıyoruz; ama olanı, olacağın ilhamı olarak değerlendirmek de güzel fikirmiş :) Sen öyle mi düşünüyorsun bilmiyorum, ama öyle olduğunu varsaymak beni mutlu etti :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil