14 Eylül 2019 Cumartesi

Bazı Bi Şeyler #1


Yaşam biz planlar yaparken başımıza gelen şeylerdir.Özellikle ben bir plan yapıyorsam.Bu hafta sonu planım söyle uzatıp ayaklarımı yapıp kakuleli dibek kahvemi(bu aralar favorim) kafamı dinlemek istiyordum.Tamam bazen kafamın içi  dışarıdan daha gürültülü olabiliyor kabul fakat sonuçta o benim kafam ve onlar benim boğucu düşüncelerim.Hava alanında unuttuğunuz bir valiz bir bakmışsınız etrafını çevirmişler bomba diye patlacaklar durun diye koşuyorsunuz.Işte o derece tehlikeli gözüken şeye siz "o benim "diye koşuyorsunuz.Benimde unutup düşünmeye vakit bulamadığım kendime zaman ayırmadığım zaman tam olarak böyle oluyor.Geri dönünce önemsiz fakat ihmal yüzünden büyümüş bir sorun.Annemin deyişle o taşmış ve hemen silinmemis ocaktaki süt lekesi gibi. 
Açıkçası Uzun zamandır  istediğim bir koşuşturmacanın içindeyim.Ama koşuşturma koşuşturmadır işte.Bazı zamanlar ruhumun geride kaldığını düşünüyorum
Açıkçası siz nasılsınız bilmem ama ben kendimi bir kenara çeker ve derim "Nil ne istiyorsun ?Nasıl hisediyorsun?"
Yanlış anlamayın asla içine kapanık değilim.Ama böyle içime dönüp kendime ait o oda da vakit geçirmeyi seviyorum.Sonuçta herkese vakit ayırdığımız kadar kendimize de ayırmalıyız öyle değil mi?
Lise zamanında okul gazetesinde yazdığım bir şiir ile noktalıyorum cümlemi.
"Bugün bi değişiklik yap
Ilk dönemeçten sap
Sıcacık Kahveni kap
Al eline de bir kitap
Otur bir banka şap:)"

7 yorum:

  1. yalnız zaman geçirmek bazen ihtiyaç ama yaşam tarzı haline dönünce kırmak cidden zor oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşam tarzı hâline dönmesi imkansız benim için.Fakat yaşamımdan bir parça olması gerektiği de kesin

      Sil
  2. Bazı anlar kendime özel planlar yaparım, tek ihtiyacım yalnız olup tadını çıkarmak olur. İşte o anlardaki gereksiz kalabalık çok sinirimi bozar. Şiir harika bu arada ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi?bazen kalabalık boğuyor insanı.bazen de kalabalık mutlu ediyor.insanız ışte g halimiz var

      Sil
  3. Bazen planladığımız gibi olmuyor her şey hayatımızda. Belki daha iyisi olacağından belki de böylesinin daha iyisi olduğundan. Yalnız kalmak düşüncesini ben de uygularım kendime bazen. İnsanın kendine özel zaman ayırması kadar mükemmel bir şey yok. Hem terapi gibi oluyor hem de iç sesinle baş başa kalıyorsun.

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim:) hiç tanımadığım birinin sevgi dolu yazısı hayatta hala inanmaya değer şeylerin olduğunu gösteriyor.

    YanıtlaSil