27 Eylül 2019 Cuma

Bir Küçük ilham meselesi

Taha'nın ilhami tükenmiş ve biraz ilham tozuna ihtiyacı varmış.Koydum ilhamlarımı önüme ve Başladım mime.
1) Hayatınızda şikayet ettiğiniz şeyler nelerdir?
Bu dönem dönem değişiyor aslında.Bazen gerçekten memnuniyetsizlik ve şikayet etme günlük rutinimin bir parçası olurken bazense yaşamının çok değerli ve her şeyin  anlamlı olduğunu düşünüyorum.Ama şikayet etmek beni tüketiyor bu yüzden olabildiğince şikayet etmeyip "değiştirebileceğim şeyleri değiştirme gücü değiştirmeyeceğim şeyleri kabullenme gücü " istiyorum.
2) Rutine girdiğinizi fark ettiğinizde ne yaparsınız?
Aslında rutin kelimesi bana güzel şeyler çağrıştırıyor.Çünkü nerede güzel bi şey okusam,izlesem bunu yaşımıma katmalı,rutinim yapmalıyım  diye düşünüyorum.Ama ne zaman normalde seyir ettiğimi yaşamımın grileştiğini düşünsem bana ilham verem arkadaşlarımla buluşurum.Yada en aziz dostlarım olan kitaplara başvururum.Yaşlıları ve onların yaşam hikayelerini dinlemeyi severim.Bu yüzden profesörlerin röportajlarını yaşam hikayelerini en ince ayrıntısına kadar dinlerim.
3) En son yaptığınız önemli değişiklikler nelerdir?
Üniversiteden sonra 1 yıl ara vermek ve ne istediğimi ne aradığımı bulmaktı.Bu konuda bana ilham veren Hayallerimde ben kanalı.
4) Motivasyon olarak düştüğünüzde sizi ayağa kaldıran, size ilham veren şey nedir?
Bu değişir bazen bir film sahnesi bazen bir kitap sözü motivasyonumu düşeren ne olduğuna bağlı.
Ama genelde dostlarım olur.Bana inanan ve her zaman beni destekleyen insanlar.Ve şöyle deriz"biz şimdi bu yumurtayız ve kırıldık ama omlet olabilmek için bu şarttır."😀
5) Hayat mottonuz nedir?
Sevmekten,gülmekten iyilik yapıp dua etmekten vazgeçme.
Ve unutma 

iyi şeyler inandığında, daha iyi şeyler sabrettiğinde ve en iyi şeyler hiç vazgeçmediğinde gelir

Bu arada bu mükemmel hediyeler ve mim ikiside ilham dolu şeyler.Aynı bana onları hediye eden gibi.💟

8 yorum:

  1. İnsan psikolojisiyle doğrudan ilgili konularda zaman faktörünü öne çıkarmanız doğal. Farklı ruh hallerinde değişik cevap verilebilecek sorular.

    YanıtlaSil
  2. Ben burdan altını çizdiğim o kadar çok cümle çıkardım ki. Ayrıca yazı kadar fotoğraflardaki her şey de çok tatlıydı :)

    YanıtlaSil
  3. Hediyeler çok güzell. *-*
    Cümlelerinde kendimi bulduğum anlar yaşattığın için teşekkür ederimm. :)

    YanıtlaSil
  4. hihi çok tatlıııı. omlet iyimiş, modu yükseltmek için arkadaşlar. o da tatlı. iyimsersin işte ne güzeel :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzeldi cevapların, keyifle oluşum... Özellikle sondaki cümleye bayıldım :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel,sade ve şık blogunuzu beğendim ve takip ettim.Sizi ve bu yorumu görecek arkadaşları bloguma beklerim. https://dizifilmkitaptavsiye.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. omlet olma fikrini sevdiim ilham verici cümlelerle dolu bir mim olmuş fotiler ve hediyeler de çok tatlı :)

    YanıtlaSil