1 Eylül 2019 Pazar

Mimsi bi şeyler

Blogtaki ilk mimim.Aslında mimlerden pek hoşlandığımı söyleyememem.Ama blogger olmanın raconu gibi bi şey.Böyle güzelde sorular olunca insan içtenlikle cevaplayası geliyor.Bu mim blog aleminde yeni olan Can için.
1-Yaşınız 60-65'e geldiğinde yaşamak istediğiniz yer ?

Aslında neresi olduğunun bir önemi yok şöyle ahşap.Çiçek dolu bir bahçe ,kitap dolu bir kütüphane,dostlarımla oturup keyifli akşamlar geçireceğimiz yerler olsunda hangi ilde olmuş farketmez.
2. Bir hedefiniz varmı? varsa neler?
Bloğumda koydum fikirlerimi önüme serisinde hedeflerimi yazıyorum zaten.Ama genel açıdan Üniversite de hep kullandığım bir tabirdi"insanlara anlatılan umut hikayesi olmak istiyorum"
 3-Bloggerla nasıl tanıştınız?
Zaten yıllardır okuyordum blog.Ben  bir siteden bilgi almaktansa blog okuyup insanların tecrübelerini dinlemeyi daha çok severim.Böyle olunca hem kendime bir şeyler katmak hemde ilham olmak için açtım bloğumu.


4. Gurur duyduğunuz başarılarınız varsa nelerdir?
Üniversite sınavında iyi bir derece yapmıştım.Şimdi yazmayayım nazar değer:)birde  bir dergide rumuz isimle 3 4 tane hikayem yayınlanmıştı.Şimdilik bu kadar 😀
5-Boş vaktinizde neler yapıyorsunuz?
Haftalık planlar yapıyorum.Okunacak kitaplar,denecek projeler.Böyle olunca hiç boş vakit kavramını karşılayacak zamanım olmuyor.Önceden ayarlanmış dolu ve insanı dolduran vakitler oluyor.
Ilk mim heyecanı da ayrı oluyormuş kendimi röportaj yapılıyormuş gibi hissettim.Umarım size ilham verir!

9 yorum:

  1. Eline sağlık buluttanöte :) bence daha sık cevaplamalısın mimleri, okumak çok keyifli :) ve en baştaki ev cidden çok güzeeeell

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim bu güzel yorumun için.Kesinlikle ahşap evler bir harika.

      Sil
  2. Bence de daha fazla yapmalısın artık, çok eğlenceliydi :)

    YanıtlaSil
  3. Biliyor musun guzelligi de burda zaten roportaj yapiyormus gibi oluyor :))
    Guzel olmus 😊 ben de simdi yazdim bana da beklerim 😊

    YanıtlaSil
  4. İyi ki bloglarımız var değil mii? :)

    YanıtlaSil
  5. Çok saol 😊

    YanıtlaSil
  6. tamam o zamaan ahşap evin olsun ve umut hikayesi oool işallah :)

    YanıtlaSil