22 Nisan 2020 Çarşamba

Gün batımı #7


Hangisini tercih edersin? Gün doğumu ya da gün batımı ? 
Cevap veriyorum günbatımı.
            27 günün sonunda evden ilk kez çıktık. Ramazan- şerif girmeden eksikleri almak ve çokca nefes almak için.Birde sokağa çıkma yasağı var 4 günlük.
Dönerken Orman yolunu kullandık.Biraz nefes aldık  gün batımını seyrettik.Orman her şeyden habersiz aynı güzelliğiyle duruyordu.
   Bu dönem durup,düşünmek yaşamımızın gidişatını beğenmek için muazzam bir seçenek gerçekten.
Bu aralar kitap okumaya kendimi verdim ve bu yüzden canım meydan okumaya günü gününe katılamayacağım için üzgünlüğümü belirtmek istiyorum.Okuduğum kitapların yorumlarını yazarım sizlere.
Ve gün batımını seven birinin akıntısını koyalım şuraya
günbatımı renklerinin yavaşça gölgelere gömülmesinden ve daha sonra yeraltından yükselen karanlığın ortaya çıkmasından, nihayetinde de kara medcezirin duvarları yutarak bizi kendi bilinmezliğine sürüklemesinden daha güzel bir manzara olamaz.
Stefan Zweig

9 yorum:

  1. Günbatımı benim de en çok sevdiklerimden. :) Özellikle birbiriyle iç içe geçen o renk cümbüşünü pek seviyorum. *-*

    YanıtlaSil
  2. Çektiğin fotoğraflar ne güzel. Dışarısını özlemişiz valla

    YanıtlaSil
  3. Ben hala gün batımı mı doğumumu karar vermeyenlerdendim. Ama ilk gün batımı fotoğrafı çok güzelmiş

    YanıtlaSil
  4. Gün batımı daha romantik sanki ya da çok fazla gün doğumuna eşlik edemediğim için öyle geliyor belki de

    YanıtlaSil
  5. orman yolundan dönebilmek ne büyük ayrıcalık. zweig da olanı biteni şiir gibi yazmış :)

    YanıtlaSil
  6. Habersiz olduğunu nereden biliyorsun? Belki de her şeyden haberdar ve bundan dolayı içten içe seviniyor :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  7. orman, gün batımı, kitaplar, zweig, nefis ifade ediyon sen yinee :)

    YanıtlaSil