30 Nisan 2020 Perşembe

Merhaba çocuklar

Merhaba çocuklar ,merhaba cümleten
Diye başlar  Nazım  bir şiirinde.
 En son  Ezgi'nin meydan okumasına  katılıp  meydanı  başıboş  bırakmıştım.
Ben ne istediğini bilmeden  ordan oraya  uçan  bir kuşum zannımca.
Biraz saldım  kendimi.Pdfdrive sitesinden 10 'a yakın  kitap okudum sabah akşam  sonra  o psikolojiden dün  öğlen  çıktım.Biraz  yuvarlandım.Mektup arkadaşlarıma  mail attım. Telegram kitap gruplarına  falan baktım. Kitap sipariş  ettim.Ve şimdi de  dikiş  makinesi  almaya  karar verdim.2 yıldır  aklımdaydı  zaten.Bir fikir bu kadar uzun süre  teoride kalmamalı ama işte  yaşamın  döngüselliğini  kırmak  kendine zaman ayırmak  o kadar kolay değildi.Taaki bir küçük  minicik virus  yaşamımıza  girip ölümün  o kadar uzak olmadığını hatirlatana kadar. Bu konuyla ilgili okuduğum  bir yazida hem kitap okuyacak hem dikiş  dikecek diye baya şiirsel  bi 50 sene önce  yazılmış  satırlar  vardı.Zaten sıfır  atıkcı olmaya  karar vermiştim  bu yıl. 22 haziranda  doğum  günüm 22 me gireceğim .21 bitmeden yapabileceğim  şeyleri  düşünüyordum. En azından  dikiş  makinesi alırsam  bir kaç  zero waste fikri,yardım  kuruluşları  için  1 şeyler  dikebilirim. 

Ördeklerimiz iyiler biraz  büyüsünler  şöyle  bir foto çekeceğim:)
Fikirlerinizin  peşinden  gidecek cesareti olanlardan olmanız  temenimle..
Birde vazgeçmeyecek  irade.
Buda önemli  tabi.

7 yorum:

  1. Fotoğraf çok tatlı ama yaa.. Görmek isterim mutlaka🌸 Dilerim fikirlerini gerçekleştirebilirsin. Merak ile takip edeceğim :)

    YanıtlaSil
  2. Doğum günün şimdiden kutlu olsun bende 22 yaşındayım. ;)

    YanıtlaSil
  3. Bende bir dikiş makinesi almıştım 2 yıl önce.Hatta ufak deneyimlerimde oldu.Zaten çok kaliteli bir şeyler çıksın istemedim hiçbir zaman.Çünkü işin ehli olmadığımı biliyordum.Kendimi pek geliştiremedim dikişte.Şuan kanaviçe tarzı şeylere ilgim var ama bakalım.
    Kitap okumak istersen google play de uygulamalar var telefonlar için.Onları da tavsiye ederim.Hepsini inceleme fırsatım olmadı ama bir tanesini çok kullanıyorum
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.pdfkitapoku.app
    Bende aralık ayında 22 olacağım nasip olursa :)Aynı yaştayız ne güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Dikiş dikmek, güzel olurdu. Şuan pek kullanılmasa da annemin bir dikiş makinesi var. Çocukken kız kardeşim ve bana elbiseler dikerdi. ^-^
    Dediğin gibi küçücük bir virüsle aslında ne kadar da aciz ve yetersiz olduğumuzu anlamış olduk.

    YanıtlaSil
  5. Dikiş bilmek süper olurdu.ben de öğrenmeyi çok istiyorum. Büyük projelere gerek yok da en basitinden maske diksem,kese diksem yeter..dikiş serüvenlerini okumak isterim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tagin adını dikiş serüvenleri koyacağım hatta

      Sil
  6. oleey ne güzel fikir, dikiş makinası, yardım, sen hep kuş oool :) pdf on tane bravooo :)

    YanıtlaSil