2 Nisan 2020 Perşembe

Sıkılınca iyi gider


Merhaba!
Kaktüsüm ve expolu kartpostalımla herkese merhaba!
Umut dolu bir kartpostaldır kendisi.3 çocuk farklı ırklarda tek bir ağaç kütüğünde gülümser bakana.
Geçtiğimiz dönemde oldukça medcezirli ruh halimden sonra artık kabullenme evresine girdim.Ve elimde bulunan bu zaman ve yeni yaşam düzenimde neler yapabilirim bakmaya başladım.Ama bu daha sakin ve bir parça huzurlu ruh halimi nasıl yakaladım anlatmak istiyorum
Youtubeda 1 kaç gün önce izlediğim video beni bu durumdan çıkmaya itekledi.
Video için Bakınız



(Bu güzel atasözü anımsayalım:)
O videodan çıkardığım maddeleri sizinle paylaşmak istiyorum.
Madde 1:Kontrol edebildiğin şeylerleri ve kontrol edemediğin şeyleri birbirinden ayır.
Gerekli  önemlerimizi almalıyız,  Sevdiklerimize elimizden yardımcı olmalıyız. Fakat bi  noktadan sonra kontrol edemediğimiz olaylarla  ilgili çok fazla endişelenmemeliyiz ve kendimizi haber akışı içerisinde kaybetmemeliyiz.
Madde2:Her güne temiz bir sayfayla başla
Mart ayından bu yana tüm bu yaşananlardan dolayı bir şey yapamamış olabilirsiniz.Ama unutmayın Her gün, yeniden başlamak için temiz bir sayfadır. Bu zamana kadar düzene sokamadınız diye bugününün kötü geçmesine de izin vermeyin.
Madde 3 :Her akşam yatmadan önce, sabah kalkar kalkmaz yapabileceğiniz küçük bir iş belirleyin
Bu herhangi bir şey olabilir.Odaları havalandırmak,bir kaç esneme hareketi yapmak. Tamamen size kalmış.Zevkleriniz ve alışkanlıklarımız doğrultusunda karar verin. Sabah kalktığınızda Hiç haberlere bakmadan ve dikkatini dağıtacak şeyler yapmadan kararınızı uygulayın.Bunu yaptığınızda günün ilk dakikasından itibaren kontrolün kendinizde olduğunu hissedeceksiniz ve dış kaynaklar gününüzün akışını şekillendirmemiş olacak. Böylece güne hep yüksek bir motivasyonla başlayacaksınız.
(Sevgili Joe'nin bu güzel kartpostalını koymasam olmaz)
Bu 3 madde özellikle beni rahatlattı ve istediğim şeylere yönelmemi sağladı.Siz bu zamanaları güzel değerlendirmek için,kötü ve tembel ruh durumdan kurtulmak için haydi bir şeyler yapın.

9 yorum:

  1. Yaa hayat sana ekşi limon veriyorsa limonata yap, this is us dizisini hatırlattı. Ben orada duymuştum :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık, içim açıldı :)

    YanıtlaSil
  3. Söz bana da This is us dizisini anımsattı, ne güzel oldu. Paylaşımını ise çok beğendim. Okuyup motive olmak için not alınmalı. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. Motive edici çok güzel cümleler. :) Teşekkür ederim bizimle de paylaştığın için. ^-^

    YanıtlaSil
  5. video da, yazı da çok güzel :))

    YanıtlaSil
  6. Video çok hoşuma gitti, sizin cümleleriniz de çok yerinde ve umut dolu olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. ne güzel evet haklısın ne hoş iyimser bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
  8. Günü planlamak kaliteli zaman geçirmeyi sağlıyor ben de kalkar kalkmaz yapacaklarımın planını yaparım.

    YanıtlaSil
  9. Çok motive edici bir yazı, teşekkürler :)

    YanıtlaSil