1 Nisan 2020 Çarşamba

Beni mutlu eden şeyler


Merhaba!
Metin Altıok'un sevdiğim bir şiiridir.Kanadı kırık bir akşam ve ordan bir bölüm
"Yarın farklıdır bugünden,

Adı değişir hiç olmazsa.

Kara bir suyu
Geçiyoruz şimdilerde
Basarak yosunlu taşlara.Sen bugünden yarına

Birazcık umut sakla.”

Sanki şimdi yazılmış gibi bu şiir öyle değil mi?
     Bu küçük mücellit seti sinek sekizden.Sevdiğim bir yayın evidir Dikiş teknikleri,ciltleme usulleri ve öğrendiklerimizi uygulayabileceğimiz malzemeler var
Bir arkadaşımın bookswap çerçevesinde bana gönderdiği seyyah Mehmet Genç'in yol hikayelerini anlattığı bir kitap.
 Diğer gezginlerden ayrılan en büyük özelliği gerçekten çok sıcak ve samimi birisi.Gittigi ülkelerde insanlara yardım etmeside cabası.Internet sitesi youtube kanalı var.Birdr kitabta anlattığı hikayeleri görmek için barkodda koymuşlar.Baski değilde bu şekilde yapılması çok hoşuma gitti.
'...Zenginlik parayla olmuyor. Mesela düşün... Buraya bir Hollywood yıldızı gelemez. Gelse de şu an bizim gibi sahildeki bu sohbeti yapamaz. Çünkü yanında korumaları vardır ve rahat değildir. Özel botla açılır,denize öyle girer. Buradaki sahilin tadını alamaz. Yani zengin olan onlar değil, bizleriz.''
Bu cümle bana marjinal fayda kanunu getirdi
Bknz:Bir önceki post'um

Ve bu güzel görüntü Antalya oyuncak müzesinden.küçükken kenarında aynı bunlar gibi yuvarlak içinde bebek olan bir ayakkabım vardı.Onu hatırlattı daha bi sevdim.
Ve buda akdeniz üniversitesi iletişim fakültesi kampüsünden.umarım okuyabilirsiniz.tebessüm etme garantili görsel😊
Evet şimdilik bu kadar.
Benden bu kadar 
Ne demiş metin eloğlu
“Hadi uyan
Aydınlığa çık da çil gözlerin ışısın

İlkyazlar sıcağı biriksin yüreğine
Yoksul olsan da uyan
Garip olsan da uyan
Madem ki güzelsin, güzeli yaşatmak için
Madem ki iyisin, iyiliği yaşatmak için
Madem ki umutlusun, umudu yaşatmak için

Madem ki bloggersın o halde yaz.Okuyucuna umut ol
Kalın sağlıcakla...

18 yorum:

  1. sinek sekiz'i duyuyordum hep. iyice merak ettim. bir kere alınıp denenmeli.

    YanıtlaSil
  2. sinek sekizin doğa dostu çok kitabı var ama hiçbirini okumadım :) seyyah ı merak ettim. yeni şeyler öğrenmeyi seviyorum. teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Metin Altıok nasıl bir yara ben de. "Sevgiden caydığım yerde darıl bana." Güzel şeyler varmış, ben de bir bakınayım siteye, güle güle kullanın aldıklarınızı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bu dizesini bilmiyordum.Cidden manidar

      Sil
  4. Rotasız Seyyah kitabı dikkatimi çekiyordu, gezi kitaplarını seviyorum :)) Şiiri çok beğendim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rotasız seyyahi sırf youtubedan izlesen bile hikayeleri okumuş gibi oluyorsun.normalde bende okumayı daha çok severim ama gezi kitapları yerine izlemek daha çekici geliyor

      Sil
  5. "Yarın farklıdır bugünden,
    Adı değişir hiç olmazsa.
    Kara bir suyu
    Geçiyoruz şimdilerde
    Basarak yosunlu taşlara.
    Sen bugünden yarına
    Birazcık umut sakla.” Harika

    YanıtlaSil
  6. You have a wonderful blog! The topics you write about are very close to me. Thank you for sharing your thoughts!

    I follow you through GFC! If you want, go to my blog :)

    MY NEW POST: TOP 11 VERY CHEAP PROM DRESSES 2020 ♥

    YanıtlaSil
  7. Defterler ve şiirler çok güzelmiş. Bayıldım! :)
    '...Zenginlik parayla olmuyor. Mesela düşün... Buraya bir Hollywood yıldızı gelemez. Gelse de şu an bizim gibi sahildeki bu sohbeti yapamaz. Çünkü yanında korumaları vardır ve rahat değildir. Özel botla açılır,denize öyle girer. Buradaki sahilin tadını alamaz. Yani zengin olan onlar değil, bizleriz.'' Çok hoş bir bakış açısı. En kısa zamanda öneriniz üzerine youtube kanalını ziyaret edeceğim :)
    Ellerinize sağlık! Çok şirin ve çok iç ısıtıcı bir yazı olmuş!
    Koskocaman kucak dolusu sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorum için teşekkürler💕💕

      Sil
  8. Ajanda yapmak fikri harikaymış. Merak edip siteye hemen göz gezdirdim. :)

    YanıtlaSil
  9. nefis tatlı yazı yaa yine sendeen :)

    YanıtlaSil
  10. https://kavanozdakibeyin.blogspot.com/

    bak burda akdeniz üni kampüsü vaar izlesenee :)

    rotasız seyyah da iyimiş saool :)

    YanıtlaSil

  11. We are similar, because these things also make me happy !!!

    YanıtlaSil
  12. Bu güzel şiirler için teşekkürler:))

    YanıtlaSil