19 Nisan 2020 Pazar

Eser miktarda bunalma 4.& 5.gün


            Okuyucunun dikkatine!Bu yazı eser miktarda bunalmışlık içerir
Merhabalar sevgili okuyucum.
2 gündür meydan okumadım kendime neden ? zamanım mı yoktu?
Evde sular mı kesikti?
Ankaradan gelen gemi yolumumu kesti?neydi bana engel olan?
Açıkcası Sheldon Chooper'ı pek seven ben bahaneleri hiç sevmem bir şeyi yapmıyorsan yapmıyorsun.
                                   Gibi:)
 Evde antika var mı sorusuna ne çok severim antikayı eskiyi hikayesi olan şeyleri.Kendi evime çıkınca iskandinav tarzı mobilyaların arasına eskiciden aldığım objeleri minimalistce serpeceğim.Baştaki görsel dedemlerin albümünden dedem 21 yaşındayken motosiklet ve arkadaşlarla bir geziye çıkmış onun rotasını uygulamayı ne çok isterdim bu yaz.Fakat işte.
(Bu parkta üniversite sınavına giren arkadaşımı beklerken çimenlerin üzerinde uyumuştum rüyalarda kaybolmuştum Ezgi abla oda dahil mi kaybolmaya:)
Kaybolma hikayesine gelince.
Ben kendi içimde kaybolurum genelde.Birde bakmışım çıkmaz düşüncelerde,yabancı dönemeçlerdeyim.
Mekan algım yüksek.Sinirli ve yer algısı olmayan yol sormayan bir babanın kızı olunca elmahkum yer algın kuvvetleniyor.
Uçakta giderken bile yolu bellerim ben bulutlara bakıp hülyalara daldığım zamanlar hariç.
Okuldan Dönerken yol değiştirmeyi, farklı vasıtalara binmeyi severim.
Fakat gece yolculuklarında tam bir felaket.evimizi bile bulamam
Kapalı mekan algımda pek iyi değil.ilkokulda çöp atmaya kalktığımda yerimi bulamaz öğretmene giderdim.Hoca illalah edince oturduğum sıranın üzerindeki panoya ilkbahar mevsiminin resmini asmış vs benim sıram ilkbaharın altındaydı.hey hey sen git Antalya Denizli yolunu öğren,istanbul antalya hava koridorlarını belle çöp atıp sıranı bulama.
Neyse dostlar.
Kaybolalım yollarda
Ziyanı yok
Kendimizi kaybetmedikten sonra.
Nil Baba.
Iyi arabesk parça yada navigasyon reklamı olur
Ilgililere duyrulur.
******
Ilk fotoğraf makinesi deneyimlerim
Bakın belki gözünüz,gününüz renklenir
                       Özlediğim renkler

8 yorum:

  1. Kalemini sevdim, hep yaz :)

    YanıtlaSil
  2. O parkta, çimenlerin üzerinde uyumak çok güzel bir his olsa gerek :)

    YanıtlaSil
  3. Bak şimdi, senin yazdığın bir cümleyi tekrarlayacağım. "ilkokulda çöp atmaya kalktığımda yerimi bulamaz öğretmene giderdim." Bu cümlenin sonundaki noktaya gülümsemem bulaştı benim :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ekleme: Acaba bu yazı 3,, 4. günler için değil de 4., 5. günler için mi :)

      Sil
    2. Evet evet yanlış yazmışım düzelttim

      Sil
  4. neşe hep baki kalsın varsın aynı yerden kıpırdyamayalım yeter ki neşemiz içimizden eksilmesin

    YanıtlaSil
  5. keyifle okudum. bende hiç sormak istemiyorum adres ama yer algım da yok :)

    YanıtlaSil
  6. ah yine her şey hoş. kaybolmalar, yer algın, sheldon, yine şirinmi şirin yazmışsıın :)

    YanıtlaSil