17 Ağustos 2019 Cumartesi

İYİLİK FİKİRLERİ#1

      

   Her yeri yeşile boya!

Peki bunu nasıl yapalım?bak etrafına ağaç dikilecek,tohum ekilecek hiç bir yer yok mu?Apartmanın önündeki betonun arasına sıkışmış   minicik toprağı küçümseme!Ağaç olmazsa çiçek olur.Çicek olmazsa kaktüs olur.Yeşilin her tonu uygundur. Yada pencere pervazın minik bir saksıya ev sahipliği yapamaz mı?
Peki ufaktan başlayalım.Ben kocaman bir kaktüs ve sukulent aldım.
Onları bölüp minik sos,çerez kaselerine ekiyorum.Ve misafirliğe gelenlere ,eşe dosta hediye ediyorum."Büyüt güzelce hediye et birine "diyorum
Bu yeşilin onlarca tonundan biri.Istersen bir fesleğen dalını,istersen bir çiçek tohumunu verebilirsin.Haydi bu hafta sende bir iyilik yap ve yeşilin tonuna bir renk daha kat!

7 yorum:

  1. Kaktüsleri çok severim.. Bir zamanlar, bir arkadaşımla ortak kaktüs koleksiyonumuz vardı. Her çeşitten alıp, pencere önüne dizmekten çok keyif alırdık. Ardından bir hastalık ve çoğu öldü. Şimdilerde yenileri için aynı şeyleri yaşamaktan korkuyoruz. Ama fotoğrafları görmek o kadar güzel geldi ki. Bu hafta ufak bir iyilik yapabilirim ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaptığınız iyiliği benimle de paylaşırsanız mutlu olurum.

      Sil
    2. Dün çok sevdiğim bir arkadaşıma minik bir kaktüs aldım ev hediyesi olarak. Bu iyiliği aklıma getiren de sendin. Yeniden teşekkürler, çok güzel blogun var ayrıca :)

      Sil
  2. Güzel bir akım başlatırsınız umarım, küçükte olsa hediyeleşmek bağları kuvvetlendirir. Tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarımn minik adım büyür.Desteğiniz için teşekkürler

      Sil
  3. Şahane bir yazı olmuş. Ben de sukkulentleri o şekilde tanıdıklarıma ve isteyenlere dağıtıyorum. Güzel görünen ve gerçekten bereketli olan bitkilerden biri sukkulentler. Bu yazıyla yarın belki de yoldan geçen birine de hediye edebilirim! Motivasyon için çok teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hey asıl ben teşekkür ederim.Eğer böyle bir sey yaparsan lütfen benimlede paylaş

      Sil