23 Ağustos 2019 Cuma

liseden arkadaşlar



Liseden mezun olana kadar okulumu sevdiğimi bilmiyordum.  Der Selçuk Aydemir liseden arkadaşlar kitabında.Lise sonuçta yaşamımızda güzel dostluklar kazandıran yaşamı bir nebzede olsa öğrendiğimiz yerdir.Biz liseden 7 arkadaşla kendimize 7 güzel adam gibi 7 güzel kız derdik Ve edebiyat öğretmenimizi çok severdik.Bugün onlarla bi araya geldiğimde yaşamın bizi nasıl da farklı yollara savurduğunu gördüm.Mezun olalı ilk buluşmamız değildi.Ama üniversite bitip yaşama atılınca kiminin şansı yaver gitmiş,kimi okulu bitirip evin hanımı olmuş,kimi yüksek lisans yapmış.kendimi biraz kötü hissetmedim değil.Her zaman ki kararsızlığım okul bitincede beni bulmuş öylesine kala kalmıştım.Bi kac gündür ışte bu buluşmadaki tükenen hevesimi ve heyecanımı toplamaya çalışıyorum.Kendi kendime "bak Nil senden naber sen bu yaşamda neler başardın"diyip duruyorum. Insan bazen yaşam dolu umut dolu olup bir gün sonra aşırı karamsar olabiliyor Bir gün herşeyin üstesinden gelirim diye nidalar atarken bir gün sonra kedi gibi köşeye sinebiliyor.Yinede ve herşeye rağmen çok güzel bir gündü.Ne kadar güzel insanlar birikitirdiğimi tekrar hatırlayıp şükrettim.Insanın  omuz omuza birbirine destek olduğu beraber ağlayıp beraber güldüğü o arkadaşları unutması ne mümkün !


5 yorum:

  1. Bazen ben de hayatımdan sıkılıp şikayet ederken ardından onu değiştirecek gücü bulmakta zorlanıp pes ediyorum ve bu yıllardır böyle gidiyor. Ve tabiki ki en iyi arkadaşlıklar kesinlikle lisede kazanılır.

    YanıtlaSil
  2. Lisedeki anıları unutmuyorum ben de. Ne yazıkki bambaşka insanlar olduk artık ve ben görüşmemeyi tercih ediyorum.. Ben de motivasyona ihtiyaç duyabiliyorum. Beraberce heveslerimizi, yapmak istediklerimizi paylasalim, adım atalım:)

    YanıtlaSil
  3. Hayatımızda bir sürü insan çıkar karşımıza. Kimi gelip geçicidir kimi ise ömür boyu boyu yanında kalır. İyi ki çok kıymetli insanlar hep hayatımızda varlar!
    Dediğin gibi, , bir günümüz bir günümüze uymuyor. Ben de şu sıralar seninle benzer duygu ve düşünceleri taşıyor gibiyim. Ama hayat yine de sürprizlerle dolu. ^-^

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bişi ki liseden arkadaşlarla buluşmaak :) hem öyle şeyler düşünmee :) herkesin hayatı kendineee :) hiç bilemezsin onların hayatlarınııı :)

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel yapmışsınız. Bizde niyetleniyoruz toplanmak için ama bir türlü organize olamadık :)

    YanıtlaSil