19 Ağustos 2019 Pazartesi

Oreolu Cupcake

21'e 21 Tarif #2
Bu ayın ikinci tarifi Cupcake.Yüzlerce çeşidi olan Cupcake dünyasına attığım ilk adım
Kardeşim Oreo sevdiği için onunda katkıları ile Oreolu Cupcake karşımızda.

Malzemeler 
Kek için;
3 yumurta 
1,5 su bardağı süt
1,5 su bardağı şeker
3 yemek kaşığı kakao
Yarım Su Bardağı sıvı yağ
2,5 su bardağı un
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu

Oreolu kreması için
1,5 paket toz krem şanti
200 gram labne 
 3 yemek kaşığı pudra şekeri
6 adet rondodan çekilmiş oreo


Hazırlanışı :
1.yumurta ve şekeri köpürene kadar çırp
2.Sütü,sıvı yağı ekle üzerine un,kakao,
Kabartma tozu, vanilya ekle ve yine çırp 
3.Cupcake kağıtlarına yerleştir.
4.170 derece fırına ver.
5.kürdan testi ile pişip pişmediğini 
Kontrol et.
Kreması için;
Bütün malzemeleri karıştır.
Soğumuş keklerin üzerine kremayı gezdir Üzerine birde Oreo kondur.
AFIYET OLSUN
Not:25 tane falan çıkıyor.

Bu tarifi sevdim özellikle çocuklar bayıldılar.Kreması biraz az oldu.O yüzden yarım paket krem şanti daha ekledim.Deneyeceklere kolay gelsin.

2 yorum:

  1. ımmm enfes duruyor. Hem de bayağa kolay bir tarif. Denemek istiyorum ben de en kısa zamanda. Size afiyet olsun! :)

    YanıtlaSil
  2. oooo yaparım bunu thanx. oreo da seviyom kapkeyk dee :) ya bi dee blogun çok tatliş vallası. yazıların daaa, dilin deee, içten, yumuşak anlatımın var ki ne hoş, dizaynın da iç açıcıı, blogunun ismi de çok çok güzel :)

    YanıtlaSil