14 Ağustos 2019 Çarşamba

Noktaları Birleştirmek

Steve Jobs'un Üniversite mezuniyetinde bir konuşma vardı.Youtube da öylesine gezerken denk gelmiş ve izlemiştim.başına gelen kötü şeyler bahsediyor ve şöyle diyordu "noktaları ileri bakarak birleştiremezsin ancak geriye bakarak birleştirirsin."Yani başına kötü şeyler geldiğinde veya istemediğin şeylere maruz kaldığında şu an senin için hiç bir yararı olmayacağını ,hayatın için bir anlamı olmadığını düşünme.Bunu ancak gelecekte her şey bitip  geriye baktığında anlarsın.Rastgele izlediğim bir video hayata karşı bakışımı şekilendirdi.Her bir yılın sonunda artık olaylar bittiğinde  kendimi kıyıya attığımda bunu görüyorum.Başıma gelen kötü olaylarında bana kazandırdığı bir şeyler var .Ve ben bunu o an göremesem de biliyorum.Bunu bilmek ve hissetmek gerçekten güzel !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder