4 Ağustos 2019 Pazar

Bak postacı geliyor!

Mektup mu o da ne? Dediğinizi duyar gibiyim.Bak postacı geliyor bizim için bir çocuk şarkısıydı sadece.Gerçekten kapıda bir postacının gelmesini bize tebrik kartları,bazen sevgi dolu bazen keder dolu mektuplar getirmesine şahit olamadık.Posta kutusunu açmanın mektup koklamanın ne demek olduğunu yaşayamadık.Tabi bu bazıları için önemsemeyeceği bir ayrıntı.Ama yaşam zaten bu minik ayrıntılarda saklı değil mi?Ben bir arkadaşımın tavsiyesi ile postcrosingle tanıştım.Kısaca dünyanın farklı ülkelerinden insanlarla kartpostallaşmamıza olanak sağlayan bir uygulama.Ilk başlarda bu kadar ilgi göreceğini düşünmemişler ama şimdi bir Postcrosing kültürü bile var.Ben ilk böyle tanıştım.Sonra birebir penpal denilen kalem arkadaşı yani mektup arkadaşlarım oldu.
Farklı kültürleri tanımak,dünyanın öte yanından hiç gidip göremeyeceğiniz yerlerden bir dost edinmek isterseniz güzel bir olay.Yorucu bir günün ardından posta kutusunda seni bekleyen minik bir zarf bütün yorgunluklarını alıveriyor.Ha eskilerdeki gibi akraba,Almanyadaki teyze ,Akdenizdeki yazlıktan komşun değil yazanlar.Ama bence mektup kültürü adına güzel bir hareket.Instagramda çekilişler falan oluyor.Türk mektup arkadaşlığı için.Asiye mektup diye bir sayfadan bende edindim bir tane.Çekilişle çıkması arkadaşının ayrı bir heyecan."ne çıkarsa bahtıma "olayı.
Çocukken okuldan dönerken her seferinde farklı bir yoldan gelmeye çalışırdım.Yada pastaneye gittiğimizde her seferinde farklı bir tatlı pasta denerdim.KütüphaneKütüphanede hep hiç bilmediğim yazarları okurdum.Galiba en iyisini bulabilene dek masadaki bütün kutuları açacağım.Benim yaşama bakışım böyle.O yüzden size tavsiyem deneyin ne çıkar.Üye olun birkartpostal gönderin.Ilkokuldaki sıra arkadaşınızı,eski mahallenizden komşunuz Nebahat teyzeyi bulun ve yazın.
Böylelikle bütün yorgunluğunuz gitmesede içinizde bir kuşun şakıdığını ve sizi huzurlu hissettirdiğini göreceksiniz.En azından bir deneyin derim.Kalın sağlıcakla..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder