8 Haziran 2019 Cumartesi

Beni Mutlu eden Basit Şeyler

Merhaba^^ Hazır vaktim varken içimde Blog için kıpır kıpırken bulduğum tüm o ilham polenlerini(bunu ben uydurdum) üzerinize üflemek istiyorum.
İşte şimdi gününüzü çiçek gibi yapacak ilham polenleri...
•Ben Zamanı• ▪Evde ol ▪Sessiz bir çay saati ▪Yazı yaz ▪Yulaf lapası(ya da paşa gönlümüz ne isterse:) ▪Bir yürüyüş ▪Guaj boya
Yağmurlu bir gün fena değil! •pencereden dışarıya bak •güzel şemsiye •yağmur botları(ben yağmur çizmelerini daha çok severim) •kahve ve çikolatalı kurabiye •iyi bir kitap oku •yumuşak battaniye •sıcak ve ılık çorba •akustik müzik
Ve son olarak beni mutlu eden Basit Şeyler ▪yeni bir tarif denemek(inanılmaz görünüyor ) ▪taze çıkmış ekmek kokusu(bir fırının etrafında dolan:) ▪ballı limonlu ılık çay ▪pencereden parlayan güneş ▪hoş kokulu bir mum yakmak ▪çizim yaparken çalan güzel müzik Ve son olarak bir temenni ile yazımı bitiriyorum.Umarım gündelik küçük tatlı şeylerin en güzel şeyler olduğunu anlarsın... Güzel Günler dilerim onlarca gündelik küçük tatlı şeyler adına...
Peki siz size ne mutlu eder?

2 yorum:

  1. Bloğunuz hayırlı olsun

    Çay en iyisi :)

    yerleşim▶ gadgetlerden izleyiciler kısmını ekleyin isterseniz . Böylece blogger yazarlarıyla daha fazla iletişimde olursunuz. Bloğuma beklerim

    YanıtlaSil
  2. Tavsiye için teşekkürler.Bloğunuzu en kısa zamanda ziyaret edeceğim.

    YanıtlaSil