12 Haziran 2019 Çarşamba

Sevgili Bloğum

Bulutların ötesinden merhaba! Eskiden okuduğum bloglar gibi yazmak istiyorum bugün.Bugün ne yaptım temalı.Ay banane hiç tanımadığım birinin ne yaptığından canım!Bilmiyorum siz sever misiniz?Ama ben öyle yazıları okumayı pek severim.Büyük olasılıkla günlük tutmayı sevdiğim için.Başkalarının günlüklerini okumakta mutlu ediyor.O halde başlıyorum yazmaya. Sevgili bloğum Bugün yol yorgunu olup çok geç uyanmam gerektiği halde bir mesaj beni uyandırdı.Saat 1'de gitmem gereken bir konferans vardı.Bende kalktim.Saat daha 07:45 vay canına!üüürüüü!(horoz sesi)Kalkıp valizleri boşaltım.Evi topladım.Hatta süpürdüm bile.Işte buda kanıtı
Sonra inanmazsın ne olur ne olmaz diye akşam için yemek bile yaptım.Bil bakalım ne?
Bu arada Patlıcanın Osmanlı'da bir zamanlar yasaklanmış olduğunu biliyor muydunuz? İnsan inanamıyor ama patlıcan bir dönem, çok yenildiğinde insanları delirttiğine inanıldığı için, bir dönem de patlıcan közlenirken Istanbul'daki ahşap evlerin çoğunda yangın çıktığı için yasaklanmış. Patlıcanın içerisinde az miktarda nikotin vardır ve bu sebeple koca dünyada patlıcanı tüketen tek canlı türü insanlardır. Yani tüm patlıcanlar bizim. Ne mutlu ki artık yasak değil, gönlümüzce közleyebilir, yoğurtlu salatasını yapabilir, yerken zevkten dört köşe olabiliriz.(yemek.com) Sonra dün aldığım bantları bant kutuma özenle(!)yerleştirdim:)
Ve bütün bunlar temizlik,yemek,bittiğinde daha saat 11 di.Biraz internette gezinip bloga yazı bile girdim.Ve daha bir kişi yazımı okuduğu halde bak bir kez daha sana yazı yazıyorum.
Hatta sonra çarşıda ki eksikleri bile aldım.1.fotodaki şehir merkezinde yer alan yerde mevcud bulunan bir harita bu arada.Sonrada akşam oldu zaten. Bu arada yine bir yolculuk haberi geldi ve şimdi Ispartaya eş dost ziyaretine gideceğiz.Hazırlanmam lazım.Bizim kızların dediği gibi hayatım öylesine spontane gelişiyor ki?kitap olsa bir sonraki sayfada ne yazacak kimse tahmin edemezdi herhalde.Sevgili okuyucu ışte böyle bak kilometreler öteden açtın günlüğümü okudum.İyiki basılmadın yoksa vay haline !

4 yorum:

  1. Bantlar ne güzeller öyle :)) Aniden çıkan yolculuklar güzel oluyor bence, iyi yolculuklar diliyorum :))

    YanıtlaSil
  2. PATLICANIN YASAKLANDIĞI BİLGİSİNİ YENİ ÖĞRENDİM, TEŞEKKÜRLER.

    YanıtlaSil