14 Haziran 2019 Cuma

Kağıt kürek işleri

Bugün kitapla,kağıtla dolu bir gündü.Eda benim bi mektup arkadaşlığı eşleşmesi sonucu arkadaş olduğum biri.Benim tek Türk mektup arkadaşım.Liseden arkadaşlardan bazıları ile böyle görüştüğümüz için pek fazla Türk mektup arkadaşı ihtiyacı duymadım.
Birde iki tane kitap almıştım.Biri çok sevdiği bir yazardan birisi ise Küçük Kara Balık onları da şöyle paketledim.
Son olarak kitap yurdundan sipariş ettiğim kitaplarda geldi.Keyfime yok diyecek.
Filin yolculuğunu daha önce kütüphaneden alıp okumuştum çok beğendiğim için kendi kütüphaneme de aldım.Mektup kitabı hakkında hiç bir fikrim yoktu.Mektup tarihi ile alakalı ilginç bilgiler olduğunu okuyunca kesinlikle almalıyım dedim.Mucizeleri saymak dahilik üzerine yazılmış bir kitap.Daha önce hiç bu konuda bir kitap okumayınca bir denemeliyim dedim.Son olarak A.Ali Ural'ın Posta Kutusundaki Mızıka kitabını çok sevdiğim için hiç tereddüt etmeden bu kitabını da aldım.Önümüzdeki iki hafta sertifika eğitimleri var çok yoğun olduğu için aklımın kalbimin köşesine saklıyorum.Sonra rahat rahat okur yorumları sizle paylaşırım.Sağlıcakla kalın.

1 yorum:

  1. Aldığın kitapların benim de çok dikkatimi çekti. Hemen not alacağım. :) Ali Ural'ın Posta Kutusundaki Mızıka isimli kitabı da mükemmel. ^-^

    YanıtlaSil