8 Haziran 2019 Cumartesi

Fırçaların Dansı

Bu sabah gözümü renklere açtım.Uzun zamandır aklımın bir köşesinde sulu boya fırçaları dans ediyordu zaten.Yoğun bir bayram döneminin arkasında tamam dedim.Artık fırçaları özgürlüğe kavuşturma zamanı
yeni suluboya almadığım için eski akrilik boyalarla idare ettim.Ama bir suluboya ve fırça seti almam gerek.Okul yüzünden sevdiğim çocuğu şeye ara vermişim ve bunu farketmemişim bile.
Malzemelerim kısıtlı olunca bende resim yapmaktansa günlüğüm için etiket yapayım dedim.Kağıdı rastgele boyayıp sonra üzerine favori sözlerimi yazıp şeffaf yapışkanlı jelatinin arasına koyuyorum.Gerektiğinde çıkarıp kullanıyorum.
Umarım sizede ilham olur.Nice fırça darbeli günlere.

2 yorum:

  1. Ben de sulu boya yapıyorumm. hatta blogumda da paylaşıyorum sevgili Sena. ^-^ Evet, fırçaları özgürlüğüne karıştırmak en güzelii. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Tuğçe yorumun için teşekkürler.Bu arada ismim Şeyma Nil bir karışıklık olmuştu düzelttim zaten^●^

      Sil