16 Haziran 2019 Pazar

Yarım Bardak Hava

Hepimizin bildiği bir görseldir.Yarım bardak su ve soru şudur "yarısına kadar dolu bir bardak mı?yoksa boş bir bardak mı?Bu soruyu ilk sorduklarında ilk okuldaydım ve şöyle demiştim"yarısı dolu,yarısı boş bir bardak"Doğru cevap ararsanız
(yarısı dolu bir bardak teknik olarak dolu bir bardaktır )Aslında öyle değil mi?o boş sandığımız yer hava ile dolu değil mi?Yaşamdan pay biçecek olursak geçirdiğimiz güzel günler su ,kötüler hava olamaz mı?Bardakta havanın da bir değeri yok mu ?Yaşamda geçirdiğimiz günlerin Kötüleri olmasa iyilerin bi önemi kalır mı?Her gün yasla veyahut da düğünle geçer mi?Günün yüzlerce cebi var ve bazen aynı cebe hem tatlı hem tuzlu günler katıyorsun.Sevgili okuyucu bugün öyle güzel başlamıştı ki.Bütün bi öğleden sonra "sanki her sey mümkünmüş gibi,sanki yaşamaya değermiş gibi hissettiren "bir arkadaşmlaydım.Bakın bana ne almış♡
Çikolata zannetmeyin o bir defter:)Sonra aksam üzücü bir haber aldım.Şimdiyse tatlı ve tuzlu kurabiyelerle aynı tabağa konmuş un kurabiyeso gibiyim.Biraz tatlı biraz tuzlu ama çokça unlu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder