23 Haziran 2019 Pazar

Bir Küçük liste meselesi

Dün 21 yaşına girdim.Ne 21 mi oldum?Bu kulağa oldukça ilginç geliyor. 17 yaşından beri yaptığım bir liste var.17 bitmeden yapılacak 17 şey gibi.Her yıl liste daha da uzuyor.Düşünsenize 60 bitmeden yapılacak 60 şey madde 60"huzur evini havaya uçur."Şaka bir yana bu liste işi beni farklı alanlara yönlendiriyor ve değerlendirilen boş zamanların sahibi yapıyor.
şu an araştırma evresindeyim.Şunlar pintereste bulduğum bir kaç fikir.Fikirlerinizi paylaşabilirsiniz!
Listeyi bitirdiğimde siz sevgili okuyucularımla paylaşmak için sabırsızlanıyorum.

5 yorum:

  1. Geçmiş doğum günün kutlu olsunn! ^-^ Dilerim gönlünce olur her istediğin. :)

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş doğum günün kutlu olsun canım.Listeni sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  3. Bir türlü bitiremedim bitirir bitirmez blogda ♡

    YanıtlaSil
  4. çok tatlı yazı tatlı liste nasıl gidiyooooo :) çantan çok güzel yaa. o isveç çantasııı :)

    YanıtlaSil