8 Haziran 2019 Cumartesi

Bir Küçük Snailmailer Meselesi

Merhaba💟 Snailmail yavaş posta salyangoz posta demek.Yani en kolay tabiri ile Mektup arkadaşlığı.Yaklaşık bir yıldır bende bu işin içindeyim.Mektup deyip geçmeyin.Poşet çaylar,kartpostallar,pullar,bozuk paralar bu güzel orkestranın bir parçası.Dünyanın öte yanından kazandığın bir arkadaş ise cabası.Ben ilk Postcrosing ile başlamıştım.Şimdi 15'e yakın ülkede arkadaşım var.
Gördüğünüz gibi yok yok.Ben genelde siyah çay koyuyorum.Sonuçta Türkiye deyince akla ilk siyah çay kalır.Elimde varsa özellikle uçak dergilerinden kestiğim ülkemizi tanıtan ıngilizce bilgili küpürler koyuyorum.Kartpostal zaten olmazsa olmaz.Bazen alışveriş fişi koyduğumda olur.Yani annemin deyimiyle artık ne bulduysa. Mektuplara koyduğunuz mailtagler var birde.Mail tagler'i seviyorum.En kestirme yoldan karşındakinin neleri sevdiğini öğrenebiliyorsun
Bu ay Finlandiya,Kore,Endonezya,Avusturalya'ya mektup attım.
Ve buda bana Malezyalı Arkadaşım Winnie'den gelen mektup.
Nice mektuplu günlere...

4 yorum:

  1. Ne güzel bir yazı olmuş 😊 kaleminize sağlık 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bu benim ilk yorumum.Teşekkür ederim♡♡

      Sil
  2. Bisikletli zarf setinden bende de var. ^-^ Paket hazırlama kısmı çok zevkli değil mi sence de? *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle insanda bağımlılık yapıyor.Ellerim hep kağıtla haşır neşir olmak istiyor.Ne bulursam katasım geliyor.

      Sil